رئیس سازمان امداد و نجات کشور گفت: به دلیل حادثه‌خیز بودن شهرستان ریگان پایگاه امداد و نجات دائمی در این شهرستان راه‌اندازی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، مهدی ولی‌پور امروز در دومین روز طوفانی در سفر به شهرستان ریگان در حاشیه بازدید از جمعیت هلال‌احمر این شهرستان  اظهار کرد: با توجه به حادثه‌خیز بودن ریگان و نیاز شهرستان به پایگاه امداد و نجات دائمی مجوز آن به‌زودی صادر و فعالیت دائمی آن انجام خواهد شد.

رئیس سازمان امداد و نجات کشور بیان کرد: تقویت زیرساخت‌های پاسخ به حوادث و سوانح  در شهرستان در کمترین زمان ممکن بعد از تهیه خودروهای امدادی و تجهیزات تخصصی امداد و نجات یکی از اولویت‌ها در شهرستان ریگان خواهد بود.

وی افزود: براساس بازدیدی که از جمعیت هلال‌احمر شهرستان ریگان صورت گرفت، نیازمندی‌های آن بررسی شد که به‌زودی ارسال امکانات تخصصی به شهرستان انجام می‌شود.

ولی‌پور عنوان کرد: جهت خدمات‌رسانی به شهروندان ریگانی مرکز فیزیوتراپی، گفتاردرمانی و کاردرمانی در مرکز هلال‌احمر ریگان با اعتبار ۵ میلیارد ریال راه‌اندازی شد.

وی تصریح کرد: براساس بازدید از این مرکز جهت تکمیل آن تجهیزات تخصصی در اختیار شهرستان قرار خواهد گرفت.

رئیس سازمان امداد و نجات کشور همچنین امروز از مرکز رادیویی ریگان با تمامی مراکز کشور ارتباط و آمادگی پایگاه‌های امداد و نجات را ارزیابی کرد.

ولی‌پور همچنین از خدمات نیروهای امدادی جمعیت هلال‌احمر شهرستان که در حوادث و امدادرسانی نقش بسزایی ایفا می‌کنند، قدردانی کرد.

رئیس سازمان امداد و نجات کشور در پی وقوع طوفان‌های شدید شن و مشکلات تنفسی اهالی ریگان امروز به‌صورت سرزده وارد شهرستان ریگان شد.

انتهای پیام/