آیت الله خاتمی گفت : هر چه مردم بر کمیت و کیفیت این طرح همدلی و کمک مومنانه بیفزایند مشکلات کمتر خواهد شد و به یاری خداوند این ویروس منحوس از بین خواهد رفت و ایران اسلامی مثل آزمون های دیگر از این آزمون هم سربلند بر خواهد آمد.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، آیت الله سید احمد خاتمی نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با راه آرمان اظهار کرد: رزمایش همدلی و کمک مومنانه به یاری خداوند مایه سربلندی ایران اسلامی است.

وی گفت : پیامد ویروس منحوس کرونا باعث بحران در دنیا شد اما ایران اسلامی با مدیریت مقام معظم رهبری دچار مشکل و گرفتاری نشد و این یکی از برکات این رزمایش همدلی و کمک مومنانه مردم است.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: هر چه مردم بر کمیت و کیفیت این طرح همدلی و کمک مومنانه بیفزایند مشکلات کمتر خواهد شد و به یاری خداوند این ویروس منحوس از بین خواهد رفت و ایران اسلامی مثل آزمون های دیگر از این آزمون هم سربلند بر خواهد آمد.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه طرح رزمایش همدلی  و کمک مومنانه طرحی بر گرفته از متن قرآن کریم است، افزود: حدود ۸ عنوان قرآنی بر این طرح  صادق است واژه هایی همچون انفاق، زکات، جهاد با مال، صدقه، ایثار و دیگر عناوین منطبق بر این طرح قرآنی است.

وی در رابطه با پیوستن به پویش کمک مومنانه به خبرنگار ما گفت: همه مردم ایران قطعا به ندای رهبر لبیک خواهند گفت و در این پویش شرکت خواهند کرد و من نیز در حد توان انجام وظیفه  کردم.

انتهای پیام/