رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: با دستور آیت‌الله رئیسی، رسیدگی به حادثه تشییع پیکر سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی در کرمان در دستور کار ویژه دستگاه قضایی در استان کرمان قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، رئیس کل دادگستری استان کرمان به همراه امام جمعه، رئیس دادگستری، دادستان و فرماندار بافت با حضور در منزل خانواده‌های مرحوم حمزه‌نژاد و ایران‌پور در شهرستان بافت از بازماندگان حادثه تشییع پیکر سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی مراتب تالم و تأثر  آیت الله رئیسی، رئیس قوه قضائیه را اعلام کرد.

یدالله موحد اظهار داشت: دستگاه قضائی استان کرمان بلافاصله پس از وقوع این حادثه تلخ، اقدامات قضائی خود را آغاز کرد و در همین رابطه پرونده‌ای در دادسرای مرکز استان کرمان تشکیل شده است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با ابراز نهایت تاسف و تاثر، مراتب تسلیت آیت‌الله رئیسی رئیس قوه قضائیه را به این خانواده‌های داغدار اعلام و تأکید کرد: قوه قضائیه در استان کرمان با جدیت پیگیر مطالبات و حقوق قانونی جان‌باختگان و آسیب‌دیدگان این حادثه است.

این مقام ارشد قضائی با اعلام اینکه تحقیقات تکمیلی و تخصصی از سوی دادسرای کرمان در حال انجام است، افزود: با دستور  آیت‌الله رئیسی، رسیدگی به حادثه کرمان در دستور کار ویژه دستگاه قضایی در استان کرمان قرار دارد.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب/ق