فرماندار شهرستان نرماشیر گفت: رضایت مسئولین و شهروندان از پلیس نتیجه خدمت صادقانه به مردم است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیار نخل؛رضا مشکی در جلسه هماهنگی برنامه های هفته نیروی انتظامی ضمن تبریک این هفته به تمامی پرسنل پر تلاش نیروی انتظامی اظهار داشت :توسعه و پیشرفت هر جامعه ای مدیون امنیت آن جامعه بوده ، که کارکنان انتظامی نرماشیر عملکرد مطلوبی در جهت ارتقاء امنیت اجتماعی و کاهش جرائم داشته اند.

ریس شورای تامین شهرستان نرماشیر در ادامه افزود :در سطح کشور ،استان کرمان از لحاظ امنیتی بهترین عملکرد را داشته، که از لحاظ مولفه ها ی امنیتی شرق استان کرمان خصوصا شهرستان نرماشیر وضعیت مطلوب تری را نسبت به سایر شهرستان های استان کرمان در پرونده ی خود دارد. که این مدیون تلاش ها و از خودگذشتگی سبز پوشان عرصه نظم و امنیت در تمامی ایام سال می باشد.

در ادامه این جلسه فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر ضمن قدر دانی از همراهی و تعامل مسئولین و شهروندان با پلیس بیان داشت :شعار هفته نیروی انتظامی امسال به عنوان پلیس مقتدر  امین مردم نامگذاری شده است.

در ادامه سرهنگ حسین یوسف آبادی برنامه های روز شعار هفته نیروی انتظامی را از جمله حضور در نماز جمعه و آیین صبحگاه مشترک و برگزاری کلاس های آموزشی و‌پیشگیری از آسیب های اجتماعی در سطح مدارس و سایر برنامه ها را برای مسئولین و روئسای ادارات تشریح کرد .

در ادامه رئیس آموزش و پرورش شهرستان نرماشیر آقای “خسرو شاهی” ضمن تبریک و گرامی داشت هفته نیروی انتظامی و یاد و خاطره شهداء، خصوصا شهدای نیروی انتظامی ،از عملکرد فرماندهی انتظامی شهرستان در زمینه برگزاری کلاس های آموزشی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در سطح مدارس قدر دانی و بیان داشت :آموزش و پرورش آماده هر گونه همکاری با پلیس در حوزه های مختلف آموزش و پیشگیری از آسیب های اجتماعی است .

انتهای پیام/