رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ریگان گفت:بیش از هفت هزار و صد متر مربع از اراضی دولتی ریگان، توسط یگان حفاظت از اراضی دولتی راه و شهرسازی این شهرستان رفع تصرف شد.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل ، در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه مبارزه با پدیده شوم زمین خواری و مصوبات شورای حفظ حقوق بیت المال و جلسه اخیر کارگروه مقابله با حاشیه نشینی و ساخت و سازهای غیر مجاز در محل فرمانداری شهرستان ریگان میزان ۷۱۶۲ متر مربع اراضی ملی که در تصرف متصرفین بصورت غیر قانونی بود با دستور مقام قضایی رفع تصرف گردیده وبه بیت المال بازگردانده شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ریگان در گفت و گو با خبرنگار ما موقعیت این اراضی را خارج محدوده شهر اعلام نموده و ارزش زمین های رفع تصرف شده را ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال عنوان کرد .

وی ابراز داشت: از ابتدای امسال بیش از ۹ هزار متر مربع از زمین های ملی در شهر ریگان از زمین خواران و متصرفین بازستانده شده و به بیت المال بازگشته است.

صادق ابوالقاسمی در ادامه از شهروندان تقاضا داشت: شهروندان گرامی قبل از اقدام به خرید و فروش اراضی در سطح شهر ریگان با مراجعه به اداره راه و شهرسازی از نوعیت زمین مطلع شوند تا مورد سوءاستفاده زمین خواران قرار نگیرند.

رئیس اداره راه و شهرسازی ریگان تصریح کرد: مردم درصورت مشاهده هر گونه تصرف اراضی ملی در محدوده و حریم شهر با شماره تلفن ۰۳۴۴۴۳۶۱۲۶۳ واحد یگان حفاظت از اراضی دولتی اداره راه و شهرسازی تماس حاصل نمایند .

وی افزود:باتوجه به رسالت اداره راه وشهرسازی درصورت مشاهده هرگونه تصرف اراضی ملی و تضییع حقوق بیت المال نسبت به معرفی متصرفان به مراجع قضایی اقدام می شود .

مهندس ابوالقاسمی در پایان از ریاست محترم دادگستری و دادستان محترم شهرستان بخاطر زحمات و حمایت های بی شائبه و همکاری صادقانه مجموعه قضایی قدردانی کرد .

به گفته مسئول یگان حفاظت اداره راه وشهرسازی واحد های گشتی یگان مذکور به صورت محسوس ونامحسوس به صورت شبانه روزی درحال گشت زنی وانجام وظیفه در سطح شهر و حتی درایام تعطیل هستند .

انتهای پیام/