فرماندار ریگان گفت: با توجه به اینکه مردم شهرستان خدمات خود را در زمینه پلیس+۱۰ از شهرستان‌های مجاور دریافت می‌نمایند راه اندازی ۲ دفتر خدمات پلیس در این شهرستان ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیار نخل؛امین باقری در نشست با فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان ریگان اظهار داشت:تمامی تلاش ما فراهم نمودن زیر ساخت‌ها در شهرستان وفراهم نمودن امنیت پایدار برای مردم این شهرستان می‌باشد.

وی بیان داشت:یکی از مشکلات در شهرستان نزاع‌های دسته جمعی می‌باشد که این آمار‌ها در حال افزایش است.

فرماندار ریگان عنوان کرد: یکی از مشکلات دیگر در شهرستان مشکل پلیس به اضافه ده می‌باشد که در شرایط مطلوبی خدمات رسانه ارائه نمی‌دهد.

باقری اظهار کرد: با توجه به اینکه مردم شهرستان خدمات خود را در زمینه پلیس به اضافه ده از شهرستان‌های مجاور دریافت می‌نمایند راه اندازی ۲ دفتر خدمات پلیس به اضافه ۱۰ در این شهرستان از ضروریت‌ها می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه ساختمان پلیس راه وراهنمایی ورانندگی به زودی در این شهرستان ساخته خواهد شد اظهار کرد : راه اندازی صدور گواهینامه موتور سیلکت در این شهرستان از ضروریت‌ها می‌باشد.

فرمانده جدید نیروی انتظامی ریگان در این دیدار بیان داشت: امنیت پایداری در این شهرستان وجود دارد.

سرهنگ حمید رضا تاج ابادی اظهار کرد: تامین نظم وامنیت با تعامل بین دستگا‌های اجرایی شهرستان ومردم وسران طوایف محقق خواهد شد.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران