مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان از ساخت ۴ مدرسه ۶ کلاسه با مشارکت یک بنیاد نیکوکاری در قالب طرح آجر به آجر در مناطق محروم شرق استان کرمان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، سید محمد واعظی نژاد، مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان گفت: با ترویج بحث خیر مدرسه سازی از طریق طرح آجر به آجر این بنیاد در ادامه امور عام المنفعه خود به دنبال ساخت ۴ مدرسه ۶ کلاسه در مناطق محروم شرق استان کرمان است.

واعظی نژاد با اشاره به اینکه این مدارس در شهرستان‌های بم، نرماشیر، فهرج و ریگان ساخته خواهد شد، تصریح کرد: ساخت این مدارس در کنار مدارس خیری و دولتی در حال ساخت کمک شایانی به جبران کمبود فضا‌های آموزشی استاندارد و ایمن خواهد کرد.

وی امضاء این تفاهمنامه را در راستای تحقق اهداف نهادینه سازی فرهنگ خیر مدرسه سازی و مشارکت نهاد‌های دولتی و غیردولتی در امر مقدس مدرسه سازی طرح آجر به آجر عنوان کرد و گفت: بخش خصوصی به کمک اتاق بازرگانی و یک موسسه خیریه ۱۲۰ مدرسه با ۷۲۰ کلاس درس را در استان کرمان خواهند ساخت و این بنیاد خیریه نیز کار ساخت ۴ مدرسه بر عهده گرفته است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان بیان کرد: این مدارس با ۶ کلاس درس و ۴۹۷ متر مربع زیر بنای آموزشی هستند که هر مدرسه با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال در ۴ شهرستان شرقی استان کرمان ساخته خواهد شد.

انتهای پیام/