سردار معروفی گفت: منطقه دهرضای ریگان را با هماهنگی فرمانده کل سپاه به عنوان دهستان چهارم در چارچوب قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه معرفی می کنیم تا بتوانیم اقدامات خوبی انجام بدهیم.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، با پیگیری سرهنگ دهقانیان فرمانده سپاه شهرستان سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان امروز به ریگان سفر کرد و از نزدیک با مردم سیل زده دیدار و از روستاهایی که در سیل اخیر خسارت دیده اند به صورت میدانی بازدید کرد.

سردار حسین معروفی در حاشیه بازدید از منازل سیل زده ریگان در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: سیل اخیر متاسفانه به زیرساخت های جاده ای این منطقه خسارت زیاد وارد کرده است.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان با بیان اینکه با تلاش فرمانده سپاه شهرستان و مسئولان اقدامات خوبی در مناطق سیل زده انجام شده است، تصریح کرد: در حوزه زیر ساخت این منطقه نگاه ملی و استانی را می طلبد.

وی افزود: در روستاهای سیل زده ریگان مشکل آب آشامیدنی وجود دارد و سپاه ثارالله ده هزار بطری آب معدنی در اختیار مردم سیل زده قرار می دهد.

معروفی عنوان کرد: هزار خانواده ای که در ریگان دچار سیل شدند پک کامل مواد غذایی و پوشاک به عنوان هدیه مقام معظم رهبری طی روزهای آینده در اختیار این مردم قرار می دهیم.

وی تصریح کرد: سپاه ثارالله کرمان پنجاه درصد هزینه خرید انشعاب آب آشامیدنی اهالی روستاهای سیل زده همت آباد و هدایت آباد ریگان پرداخت می کند.

فرمانده سپاه ثارالله اظهار کرد: سیل بندهایی که بالادست روستاهای سیل زده ریگان دچار مشکل شده طی هفته آینده که کارمان در شهرستان رودبار تمام شد با هماهنگی فرمانده سپاه ریگان و فرماندار برای تقویت سیل بندها دستگاه های سنگین سپاه به این منطقه اعزام می شوند.

سردار معروفی در خاتمه گفت: منطقه دهرضای ریگان را با هماهنگی فرمانده کل سپاه به عنوان دهستان چهارم در چارچوب قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه معرفی می کنیم تا بتوانیم اقدامات خوبی انجام بدهیم.

انتهای پیام/