فرمانده سپاه شهرستان ریگان ابراز داشت:سپاه و بسیج یک نهاد مردمی  و خود را از مردم جدا نمی دانند و این اقتدار سپاه پاسداران به پشتوانه همین مردم است.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل،سرهنگ مصطفی دهقانیان قبل ظهر امروز در بازدید از محل احداث مسجد روستای اکرم اباد چهگواری و در جمع مردم این روستا ضمن تبریک هفته دولت،اظهار داشت:دولتمردان رهرو راه شهیدان رجایی و باهنر که دربین مردم حضور داشتند و درد و فقر افراد مظلوم را درک میکردند باشند.

وی ادامه داد:افرادی که دراین دولت خدمت می کنند راه و سیره  شهدا را نیز دنبال کنند.

فرمانده سپاه ریگان ابراز داشت:سپاه و بسیج یک نهاد مردمی  و خود را از مردم جدا نمی دانند و این اقتدار سپاه پاسداران به پشتوانه همین مردم است.

وی افزود:سپاه پاسداران همیشه سعی در این دارد که در همه موارد به مردم کمک و خدمت کند.

سرهنگ دهقانیان تصریح داشت:در مجموعه بسیج یکی از کارهای که امروز باید انجام شود مباحث فرهنگی است که سپاه  وظیفه خود را انجام می دهد، مساجد ازصدر اسلام تا به امروز محورفعالیت های اجتماعی وگروهی بوده و هستند.

ایشان در ادامه بیان کرد:آسیب های اجتماعی و فرهنگی که امروز در جامعه به وجود آمده به این دلیل است که جوانان و نوجوانان از مسجد فاصله گرفته اند و ما باید فاصله بین مسجد و جوانان را روز به روز کمتر کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ریگان ابراز داشت:در بحث مسجد محوری افتخار مجموعه سپاه و بسیج این است که پایگاه های بسیج را به سمت مسجد سوق داده و پایگاه های بسیج در مساجد مستقر شدند و هر فعالیتی که انجام می دهند با محوریت مسجد است.

وی ادامه داد:طرح های دیگر مانند طرح شهید بهنام محمدی که مدرسه، مسجد و منازل را در یک خط و امتداد قرار داده و کارهم انجام میدهد و هدف این طرح است که خانواده ،جوانان و نوجوانان را به مسجد سوق دهد.

دهقانیان با بیان اینکه سپاه و بسیج در شهرستان ریگان درقالب گروه های جهادی ، قرارگاه پیشرفت آبادانی و محرومیت زایی اقدامات خوبی انجام داده است،اظهار داشت: در چندسال گذشته چندین مسجد و خانه عالم در روستاهای محروم این شهرستان توسط سپاه پاسداران ساخته شده است.

فرمانده سپاه ریگان در پایان اذعان داشت: قرارگاه پیشرفت ابادانی سپاه در روستاهای سرزه و کوهشاه در حال  ساخت و تکمیل مسجد و مدسه است و در مرکز شهرستان اعتبار۴۰میلیون تومانی به ساخت مسجد ولی عصر(عج) و نیز اعتبار ۲۰ میلیون تومانی به ساخت مسجد روستای اکرم آباد چهگواری کمک کرده ایم.

انتهای پیام/