نماینده مردم شهرستان‌های بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس گفت: بعد از شرارتی که انسان‌های بزدل در اهواز داشتند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جواب کوبنده‌ای داد و دستورات مقام معظم رهبری را به مرحله عمل رساند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیار نخل؛ حبیب‌الله نیکزادی‌پناه در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان بم اظهار داشت: در شرق استان به همت نیروهای انتظامی و سایر ادارات کارهای زیادی در حال انجام است و ما شاهد به‌وجود آمدن یک کارگاه سازندگی هستیم.

نماینده مردم شهرستان‌های بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس خاطرنشان کرد: امروز دشمنان ما به سرکردگی آمریکا و با رئیس جمهوری که هیچ‌گونه اهمیتی به سایر کشورها نمی‌دهد کشور عزیزمان را در جنگ اقتصادی قرار داده است.

وی خاطرنشان کرد: بعد از شرارتی که انسان‌های بزدل در اهواز داشتند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جواب کوبنده‌ای داد و دستورات مقام معظم رهبری را به مرحله عمل رساند.

نیکزادی‌پناه تصریح کرد: همه مسؤولان و مردم کشور باید تلاش کنند و فرمایشات رهبری انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی را به مرحله اجرا در آورند.

نماینده مردم شهرستان‌های بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس ابراز داشت: امروز نیروی انتظامی ما هم اقتدار دارد و هم مهربانی و تلاش می‌کند که نظم و امیت برقرار شود و قانوان به اجرا در بیاید و مردم در کنار نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی با امنیت و آرامش زندگی می‌کنند.

نیکزادی‌پناه با اشاره به همجواری شهرستان بم با استان سیستان و بلوچستان افزود: اگر خدشه‌ای در امنیت منطقه ما به‌وجود اید قطعا سایر نقاط کشور با مشکل مواجه می‌شوند لذا می‌طلبد مردم و نیرهای نظامی ما تلاش خود را مضاعف کنند.

  • منبع خبر : فارس