غضنفرابادی گفت: استعداد‌های خوبی در زمینه ورزشی در شرق استان وجود دارد که این استعداد‌ها نیاز به حمایت جدی دارند چرا که امروز ورزش برای بخشی از بیکاری جوانان وپر کردن اوقات فراغت آنها بسیار موثر ومفید است.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی امام جمعه موقت ریگان در در خطبه‌های نماز جمعه ریگان با تبریک هفته وحدت گفت: دشمن در فضا‌های مجازی به دنبال اختلافات وتفرقه افکنی بین شیعه وسنی است .

وی افزود: اما این اختلافات باعث ایجاد نا امنی وعدم پیشرفت در جامعه می شود که همه ما باید مراقبت کنیم.

امام جمعه موقت ریگان با بیان اینکه وحدت در جامعه پیشرفت جامعه را در پی خواهد داشت اظهار داشت: نیاز به توضیح نیست که تلاش برای وحدت بیشتر درجامعه به نفع مردم است.

غضنفرآبادی بیان داشت :معلولان وجانبازان در مسابقات پار المپیک خوش درخشیدند و نشان دادند نقص عضو مانع از پیشرفت نیست.

امام جمعه موقت ریگان افزود: اولیا ومربیان برای تربیت نسل جوان انقلابی تمام تلاش خود را انجام دهند و دقت کنند چرا که عده‌ای خیانت کرده وسند ۲۰:۳۰را مطرح وخیانت‌هایی را علیه نظام تربیت در کشور انجام دادند وبا اقدامات نسنجیده آسیب‌های جدی به نسل جوان ما وارد کردند.

امام جمعه موقت ریگان به روز تربیت بدنی وورزش اشاره کرد و گفت: شاخص‌های ورزشی در شرق استان بسیار پایین است.

غضنفرابادی تصریح کرد: استعداد‌های خوبی در زمینه ورزشی در شرق استان وجود دارد که این استعداد‌ها نیاز به حمایت جدی دارند چرا که امروز ورزش برای بخشی از بیکاری جوانان وپر کردن اوقات فراغت آنها بسیار موثر ومفید است.

وی بیان کرد: بانوان ما درس وفاداری، کرامت، بزرگی، همسرداری، وجانفشانی را از حضرت خدیجه الگو برداری کنند در خصوص ایشان همین بس که تمام دارایی اش را فدای اسلام کرد واین ارزش بسیار بالایی داشت.

انتهای پیام/