امام جمعه شهرستان ریگان گفت: جوانان و نوجوانان مناطق جنوب و شرق استان از ویژگی ها و روحیات خاصی برخوردار، سخت کوش و به شکل قابل توجهی به آموزه های مذهبی مقید هستند و چه بهتر که تسهیلاتی برای استخدام در این مناطق لحاظ شود.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل،حجت الاسلام علی رنجبر نژاد ماهانی در دیدار با معاون اجتماعی پلیس استان اظهار داشت: جوانان و نوجوانان مناطق جنوب و شرق استان از ویژگی ها و روحیات خاصی برخوردار، سخت کوش و به شکل قابل توجهی به آموزه های مذهبی مقید هستند و چه بهتر که تسهیلاتی برای استخدام در این مناطق لحاظ شود.

امام جمعه ریگان افزود: اگر این جوانان پویا، شاداب و علاقمند به خدمت در عرصه نظم و امنیت به موقع راهنمایی و برای ورود به سازمان خدمتگزار پلیس هدایت شوند هم برای خود و جامعه خود زمینه ساز خیر و برکت خواهند شد و از گرایش به مسیرهای نادرست نیز در امان می مانند.

وی تصریح کرد: وظیفه خود می دانیم از کرسی امام جمعه در راستای آگاهسازی و هدایت صحیح این قشر تلاش و تواریخ آزمون های استخدامی پلیس را از همین کرسی اطلاع رسانی کنیم تا قشر مسجدی و جویای خدمت وارد این عرصه بشوند.

در این دیدار با هماهنگی معاون اجتماعی پلیس استان مقرر شد اطلاع رسانی زمان و نحوه اجرای آزمون های استخدامی پلیس استان طی چند نوبت در آئین نماز جمعه شهرستان ریگان اطلاع رسانی شود.

انتهای پیام/