مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان کرمان با بیان اینکه انتخابات در کشور ما لیله القدر است، ابراز داشت: مسئول در نظام جمهوری اسلامی یعنی کسی که شب و روز نشناسد و کار جهادی کند.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، حجت الاسلام کاشفی امروز در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن شهرستان ریگان اظهار داشت: روز ۲۲ بهمن یادآور شکوه، عظمت و بزرگی نظام مقدس جمهوری اسلامی و رشد و بالندگی  ملت بزرگ و همیشه در صحنه ما است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان کرمان ادامه داد: امروز حضور پرشکوه فرد فرد ملت ایران در صحنه دفاع از ارزشها را مشاهده می کنیم.

وی با بیان اینکه شهادت حاج قاسم سردار عزیز تجلی وحدت بود، تصریح کرد: شهید سلیمانی نمونه ارزنده ای از تربیت یافتگان نهضت امام خمینی(ره) بود.

کاشفی تصریح کرد: امروز ۲۲ بهمن اربعین سردار دلهاست و این شهید عزیز فرماندهی شجاع و بی بدیل که بر دلها حکومت می کرد.

وی در ادامه اظهار داشت: انتقام سخت ما یکی از صحنه های تاثیر گذارش که دشمن را به عقب می زند همین حضور در صحنه های انتخابات و راهپیمایی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان با بیان اینکه انتخابات در کشور ما لیله القدر است، ابراز داشت: مسئول در نظام جمهوری اسلامی یعنی کسی که شب و روز نشناسد و کار جهادی کند.

حجت الاسلام کاشفی عنوان کرد: مسئولین همانگونه که امروز مشاهده کردند که مردم با این عظمت ندای وحدت و همراهی با انقلاب را بر زبانشان سردادند نسبت به خدمتگزاری به مردم و مساعدت بر امور مردم باید توجه جدی داشته باشند.

وی با بیان اینکه مجلس در راس امور است،خاطر نشان کرد: انتخاب اصلح داشته باشید و نماینده ای شجاع و نترس انتخاب کنید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان در خاتمه، افزود: شاخصه های شهید سلیمانی را در انتخاب نماینده مجلس مد نظر داشته باشید.

انتهای پیام/