دهگان با بیان اینکه شهرداری ریگان آمادگی دریافت هر گونه انتقاد و پیشنهاد سازنده را دارد،ابراز کرد:توقعاتی از شهردار و شهرداری داشته باشید که در حد اعتبارات باشد و نگویید که برج میلاد را در ریگان احداث کنم.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل،حسن دهگان قبل از ظهر امروز در مراسم تقدیر از خبرنگاران و فعالین عرصه رسانه در محل ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ریگان اظهار داشت:یک‌ خبرنگار که می خواهد در این عرصه فعالیت داشته باشد باید ذوق و استعداد این حرفه را هم نیز دارا باشد.

شهردار ریگان در ادامه با بیان اینکه سرعت انتقال خبر برای یک خبرنگار بسیار مهم  و باید بدون حاشیه باشد،افزود:ساده نویسی در نوشتن خبر ها بسار مهم تا اینکه مردم عامه نیز بتوانند خبر ها را درک کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه یک خبرنگار در هر موضوع باید اطلاعات وسیع داشته باشد،تصریح داشت:انتقادات به شهرداری را می پذیرم اما درصورتی که بر اساس ضوابط قانونی باشند.

دهگان با بیان اینکه در شهرداری ریگان سعی شده فراجناحی عمل شود،ابراز داشت:جمعیت شهر ریگان ۲۵۰۰۰ هزار نفر می باشد.

این مقام مسئول ادامه داد:افرادی که زمین از مالکین در شهر ریگان خریداری می کنند برای تغییر کاربری هزینه آن بر عهده مالک می باشد.

وی با بیان اینکه شهرداری ریگان آمادگی دریافت هر گونه انتقاد و پیشنهاد سازنده را دارد،ابراز کرد:توقعاتی از شهردار و شهرداری داشته باشید که در حد اعتبارات باشد و مثلا نگویید که برج میلاد را در ریگان احداث کنم.

وی با بیان اینکه پارک بانوان در حال احداث می باشد ،افزود:در فضای مجازی به شهروندان توصیه شود جلوی منازل خود یک درخت کاشته شود.

ایشان تصریح داشت:سال گذشته سه هزار درخت در بین نمازگزاران جمعه و مردم توزیع کردیم.

دهگان بیان اینکه قبول داریم مشکلات و ضعف هایی وجود دارد و اگر یک مسئولی از کارش راضی باشد به نظر بنده آن مسئول موفق نیست و اگر گفت در کارم موفق بودم به دنبال کارهای بعدی نمی رود،افزود:بنده از عملکردم به هیچ وجه راضی نیستم و کارهای زیادی برروی زمین مانده و این کار ها با همت و همکاری تمام گروه ها،فکرها و همه مسئولین اجرا خواهد شد.

وی افزود:شهرداری ریگان در برگزاری مراسمات و برنامه ها یاری رسان نهادها و ارگانها می باشد.

ایشان با بیان اینکه در بحث ورزش تیم فوتبال شهرداری ریگان مقام دوم را در استان کسب کرد،بیان داشت:سال گذشته ۱۳۰ میلیون تومان به تیم مذکور کمک کردیم.

شهردار ریگان اظهار داشت:در بحث خرید و فروش خرما افرادی که در این زمینه می خواهند فعالیت داشته باشند حتما باید از شهرداری مجوز دریافت کنند.

دهگان در پایان بیان داشت:مکان خرید و فروش خرما خیابان جنب بهشت زهرا می باشد.

انتهای پیام/