سیف الله رنجبران شهردارباغشهر گنبکی در پیامی ضمن تبریک هفته تربیت بدنی، از تلاش و کوشندگی تمام دست اندرکاران ورزش، هیئت های ورزشی و ورزشکاران شهرستان و شهر گنبکی قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیار نخل به نقل از روابط عمومی شهرداری گنبکی ،سیف الله رنجبران شهردارباغشهر گنبکی در پیامی ضمن تبریک هفته تربیت بدنی، از تلاش و کوشندگی تمام دست اندرکاران ورزش، هیئت های ورزشی و ورزشکاران شهرستان و شهر گنبکی قدردانی کرد.

رنجبران در این پیام عنوان داشت : ورزش به عنوان پدیده ای اجتماعی و فرهنگی در زندگی امروز نقشی اساسی و محوری دارد و برهمین اساس نه تنها یک روز، بلکه تمام روزهای سال را در برمی گیرد.

در ادامه شهردار باغشهر گنبکی اعلام داشت: ورزش شهرستان ریگان و شهر گنبکی با توجه به سرمایه های انسانی، دارای ورزشکارانی مستعد و بالنده بوده و این امر زمینه ساز رشد و تعالی است.

رنجبران ابراز داشت: ورزش نماد قدرت، صلابت، ایستادگی و ارزش های والای انسانی است. با ورزش است که می توان فرهنگ غنی ایرانی- اسلامی را در جهان معرفی نماییم.

شهردار باغشهر گنبکی گفت: امیدوارم ورزش شهرستان همانند رودخانه ای جوشان و خروشان در جریان باشد و جوانان و نوجوانان برومند این دیار مانند نگینی درخشان در عرصه رقابت ها بدرخشند.

در پایان سیف الله رنجبران از زحمات مدیران ورزشی شهرستان، ورزشکاران و تمامی کسانی در که در تعالی ورزش شهرستان گام برمی دارند خصوصا جناب زاهدی رئیس تربیت بدنی و منصور زابلی نماینده ورزشی شهر گنبکی تقدیر و تشکرنمودند.

با تشکر
سیف الله رنجبران
شهردار باغشهرگنبکی