با گذشت ۴۳ روز از خدا حافظی حجت الاسلام رنجبر نژاد ماهانی، کماکان این شهرستان از حیث وجود پدر معنوی و امام جمعه ثابت محروم است و مطالبه جدی امت حزب الله و مردم ولایت مدار ریگان از متولیان امر معرفی امام جمعه جدید است.

 

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، با گذشت ۴۳ روز از خدا حافظی حجت الاسلام رنجبر نژاد ماهانی، کماکان این شهرستان از حیث وجود پدر معنوی و امام جمعه ثابت محروم است و مطالبه جدی امت حزب الله و مردم ولایت مدار ریگان از متولیان امر معرفی امام جمعه جدید است.

آنچه امروز به عنوان یک مسئله مهم مورد بحث و اهمیت است اینکه دفتر امامت جمعه به عنوان جایگاه ویژه معنوی همواره به عنوان قلب فرهنگی هر شهر و قرارگاه ایمان، تقوا، بصیرت و اخلاق و نیز شخص امام جمعه به عنوان فرمانده و پیشرو این قرارگاه از آن یاد شده است.

البته شاید دلسوزان انقلابی شهر پیگیری هایی را از طریق دفتر نماینده محترم ولی فقیه در استان کرده باشند؛ اما آنچه امروز خواسته به حق مردم شهرستان ریگان است، اینکه در انتخاب امام جمعه جدید تسریع صورت گیرد و هر چه سریعتر فرد شایسته ای جهت تصدی این مسئولیت خطیر معرفی شود.

گفتنی است ستاد نماز جمعه شهرستان ریگان بعد از خدا حافظی حجت الاسلام رنجبر نژاد ماهانی کار خود را ادامه داده و نماز جمعه با حضور حجت الاسلام ریگانی امام جمعه موقت این فریضه سیاسی و عبادی با قدرت هر چه تمام تر برپا و اداره می شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد جعفری رئیس دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کرمان در گفت وگو با خبرنگار ما، عنوان کرد: در حال پیگیری هستیم تا امام جمعه جدید شهرستان ریگان معرفی شوند.

انتهای پیام/