موسی غضنفرآبادی گفت: اگر شورای امنیت سازمان ملل و اعضای آن مستقل و بر اساس واقعیت تصمیم بگیرند، جهان رو به پیشرفت خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، حجت الاسلام و المسلمین موسی غضنفرآبادی در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به عدم تصویب قطعنامه تمدید تحریم تسلیحاتی ایران در نشست شورای امنیت سازمان ملل با بیان اینکه خاصیت این شورا از بین رفته است، گفت: شورای امنیت با اقداماتی که  انجام داده، می تواند تا حدودی حیثیت از دست رفته خود را ترمیم و امیدواری را ایجاد کند.

نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر شورای امنیت سازمان ملل و اعضای آن مستقل و بر اساس واقعیت تصمیم بگیرند، جهان رو به پیشرفت خواهد بود.

وی تأکید کرد: عدم تصویب قطعنامه در قبال ایران مسئله مهمی نیست؛ چرا که آنان می دانند که تحریم تسلیحاتی جمهوری اسلامی ایران مسئله بیهوده ای است.

حجت الاسلام و المسلمین غضفرآبادی عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران در زمینه تسلیحاتی نیاز به هیچ کشوری ندارد و جوانان و دانشمندان ما در این زمینه اقتدار و دانش لازم را پیدا کرده اند به گونه ای که در سطح بالای جهانی قرار داریم.

نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: آدمی نسبت به تصمیم اتخاذ شده از سوی شورای امنیت سازمان ملل مشکوک می شود اما از سوی دیگر باید در این زمینه قدردان باشیم که این شورا در چهارچوب واقعیت گام برداشته است.

انتهای پیام/