فرمانده یگان‌های ویژه ناجا گفت: تأمین سلامت و امنیت حوزه‌های انتخابات، صیانت از آراء و امنیت مردم در پای صندوق‌های رای، سه مولفه مهم و کلیدی است که در دستور کار پلیس قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل به نقل از خبرگزاری فارس سردار حسن کرمی فرمانده یگان های ویژه ناجا در جمع کارکنان یگان ویژه غرب استان تهران‌ به دستاوردهای انقلاب و حضور مردم در تمام عرصه های مهم کشور اشاره و اظهار کرد: مردم و دوستداران انقلاب در تمام صحنه ها و برهه های حساس نشان داده اند که پای انقلاب و نظام اسلامی تمام قد ایستاده اند و امروز گروه های مردمی، توان و نیروی بالقوه ای هستند که باید قدردان آن ها باشیم.

وی تصریح کرد: عملکرد مثبت یگان ویژه با بهره گیری از توان و استعداد نیروی جوان و همچنین با استفاده از آموزش های به‌روز و کارآمد، در صحنه ماموریت ها مشاهده شده و حضور مقتدرانه پلیس ویژه در صحنه های مختلف، از طرفی موجب آرامش خاطر مردم شده و از طرفی لرزه بر اندام دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی انداخته است.

فرمانده یگان های ویژه ناجا با اشاره به اهمیت برقراری نظم و امنیت انتخابات پیش رو، اظهار داشت: کسانی که با القای یاس و ناامیدی در جامعه سعی دارند که انتخابات را بی اهمیت جلوه دهند، به معنای واقعی کلمه دشمنان انقلاب و نظام اسلامی هستند؛ یگان ویژه با تمام توان آماده برقراری نظم و امنیت گسترده در انتخابات ۱۴۰۰ است.

رئیس پلیس ویژه کشور با تاکید بر برقراری امنیت در انتخابات به عنوان وظیفه خطیر ناجا، تصریح کرد: تامین سلامت و امنیت حوزه های انتخابات، صیانت از آراء و امنیت مردم در پای صندوق های رای، سه مولفه مهم و کلیدی است که در دستور کار پلیس قرار دارد و به یگان های سراسر کشور ابلاغ شده است.

سردار کرمی خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله با حضور پرشکوه و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو، بار دیگر قدرت و اقتدار نظام اسلامی به رخ دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی کشیده خواهد شد.

انتهای پیام/