سردار ابوحمزه گفت:عمق استراتژی نظام جمهوری اسلامی مقاومت است، لذا یک هدف بسیار بزرگتری مد نظر قرار داریم و آن آزادی مردم فلسطین است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیار نخل؛سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در گفتگو با راه آرمان؛ با بیان اینکه وظیفه ما حمایت از ملت های مسلمان و به ویژه در منطقه حساس غرب آسیا است، گفت: عمق استراتژی نظام جمهوری اسلامی مقاومت است، لذا یک هدف بسیار بزرگتری مد نظر قرار داریم و آن آزادی مردم فلسطین است.

 

 

وی ادامه داد: کمک به مردم مسلمان،مستضعف،مجاهدین و نهضت های آزادی بخش در کشورهای مختلف از جمله اهداف دیگر نظام جمهوری اسلامی ایران است.

 

 

سردار ابوحمزه عنوان کرد: استراتژی ما در جهت آزادی انسان های مسلمان و مستضعف تنها معطوف به منطقه نیست بلکه هر جا که نیاز به کمک داشته باشند در سراسر جهان ما اقدام خواهیم کرد و این مسئله متناسب با ظرفیت کشورهای مختلف است.

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تأکید کرد:ما به دلیل اینکه هدف بزرگی را دنبال می کند به عنوان آرمان انقلاب موظف به پیگیری و انجام هستیم و نگران موضوعات دیگر نیستیم.

 

 

این مقام مسئول با اشاره به قتل روزنامه نگار سعودی در کنسولگری عربستان در ترکیه گفت: امروزه آمریکا، عربستان، امارت و رژیم غاصب اسرائیل در منطقه غرب آسیا به بن بست رسیده اند.

 

 

وی افزود: بنابراین در این شرایط دولت های یاد شده از هر اقدامی جهت بن بست شکنی استفاده می کنند تا اذهان و افکار را از شکست های پی در پی ای برایشان رخ میدهد، دور کنند.

 

 

سردار ابوحمزه اظهار کرد: روزهای گذشته شاهد اقدامات مجاهدین غزه بر فراز شهرک های رژیم صهیونیستی بوده ایم  و پس از آن اسرائیلی ها مجبور به التماس برای آتش بس شدند و کار به جایی رسید که وزیر جنگ اسرائیل استعفا داد.

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در پایان با اشاره به مطلب فوق خاطر نشان کرد: این مسئله نیز نشان دهنده بن بست های رژیم غاصب صهیونیستی، عربستان، آمریکا و امارات است.

 

 

انتهای پیام/م