حجت الاسلام و المسلمین رضا زاده گفت: عملکرد نیروی انتظامی عاقلانه ، مدبرانه و برای مردم اطمینان بخش است.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، حجت الاسلام و المسلمین حبیب رضا زاده در صبحگاه عمومی هفته ناجا اظهار کرد: اقتدار، عادل و هوشیار بودن سه شاخصه اصلی نیروی انتظامی در تراز انقلاب اسلامی است.

امام جمعه ریگان ضمن گرامیداشت هفته ناجا و شهدای عرصه نظم و امنیت افزود : نیروی انتظامی به عنوان نیرویی مقتدر در برابر بدخواهان و مهربان در کنار مردم جان فشانی می کند.

وی از تلاش های کارکنان انتظامی در جهت برقراری نظم و امنیت تقدیر و خاطرنشان کرد : نیروی انتظامی نماینده نیروی های مسلح در نقاط مختلف انجام وظیفه می کند که این امر حساسیت کار پلیس را نشان می دهد.

خطیب جمعه ریگان عنوان کرد: عملکرد نیروی انتظامی عاقلانه ، مدبرانه و برای مردم اطمینان بخش است.

رئیس دادگستری شهرستان ریگان نیز در این مراسم از تلاش های مجموعه انتظامی تقدیر و گفت : پلیس با هدف برقراری عدالت به دنبال حفظ امنیت در سطح جامعه است.

امین سلطانی زرندی ضمن تبریک هفته ناجا اذعان کرد: دقت در تشکیل پرونده قضایی توسط رده های انتظامی موجب سرعت عمل بالای رسیدگی به امورات شهروندان شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ریگان از همکاری مسئولان ادارات و تلاش های همکاران انتظامی در راستای برقراری نظم و امنیت تقدیر و گفت : با شعار همه با هم برای امنیت و سلامت در کنار کادر درمان هستیم.

گفتنی است در پایان این مراسم که با حضور امام جمعه، اعضای شورای تأمین و تعدادی از مسئولان ادارات برگزار شد از مدیران و کارکنان انتظامی نمونه با اهداء لوح سپاس تقدیر شد.

انتهای پیام/