عارف گفت: 3 نفر از پرسنل اداره راه و ترابری شهرستان ریگان که به مدت 7 روز در روستای صعب العبور دهکن گرفتار شده بودند، توسط امداد هوایی جمعیت هلال احمر به ریگان منتقل‌ شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر ریگان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری دیارنخل اظهار کرد: صبح امروز عملیات انتقال ۳ نفر از پرسنل اداره راه و ترابری شهرستان ریگان که به مدت ۷ روز در روستای دهکن گرفتار شده بودند، توسط امداد هوایی جمعیت هلال احمر به ریگان منتقل‌ شدند و متاسفانه حال یکی از این عزیزان مساعد نبود.

عارف علت نرفتن بالگرد به کوهشاه را  نامساعدی هوا و طوفان شدید عنوان کرد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه  آیا یک بیمار بدحال در منطقه عشایری کوهشاه است؟ پاسخ داد: اگر بیماری در منطقه باشد، باید با اورژانس تماس بگیرند،تا به ما اعلام کنند.

عارف در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ما با عنوان اینکه آیا امروز مجدد بالگرد پرواز دارد؟ تصریح کرد: خیر، زیرا استان اعلام کرده بودند از ساعت ۱۳ به بعد در منطقه ریگان طوفان است و بالگرد به سمت شهرستان بم برگشت.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: ما برای مردم روستاهای دهکن، سرگری، دهنه باغ، کوهشاه، سرِگدار و احمدآباد، بسته غذایی و نان تحویل اعضای شورای روستا دادیم.

رئیس جمعیت هلال احمر ریگان در خاتمه بیان داشت: ۱۱۰بسته و ۴۵۰قرص نان، که هر بسته غذایی شامل ۸عددکنسرو، دو بسته برنج، خرما و تنقلات است تحویل مردم مناطق عشایری شد.

انتهای پیام/