مصطفی دهقانیان گفت: فتح خرمشهر و روز قدس بیانگر پیوند آرمان قدس با ارزش های انقلاب است که امروز ولی امر مسلمین در فرمایشات خود فرمودند که امروز روز قدس است روزی که با ابتکار هوشمندانه امام خمینی(ره) همچون حلقه وصلی برای هم صدایی مسلمانان در باره قدس شریف و فلسطین مظلوم تعیین شد.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، مصطفی دهقانیان فرمانده سپاه شهرستان ریگان قبل از خطبه های نماز جمعه و به مناسبت سالروز فتح خرمشهر، اظهار کرد: تقارن روز قدس با فتح خرمشهر این نوید را به ما می دهد که نابودی این غده سرطانی هر روز نزدیک و نزدیک تر خواهد شد.

وی افزود: فتح خرمشهر و روز قدس بیانگر پیوند آرمان قدس با ارزش های انقلاب است که امروز ولی امر مسلمین در فرمایشات خود فرمودند که امروز روز قدس است روزی که با ابتکار هوشمندانه امام خمینی(ره) همچون حلقه وصلی برای هم صدایی مسلمانان در باره قدس شریف و فلسطین مظلوم تعیین شد.

دهقانیان ادامه داد: ملت ها از روز قدس استقبال کردند و آن را همچون یک کار واجب یعنی برافراشته نگه داشتن پرچم فلسطین گرامی داشتند.

فرمانده سپاه ریگان تصریح کرد: پیش بینی که حضرت آقا داشتند که فرمودند رژیم صهیونسیتی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید بر اساس شواهدی که امروز میبینیم خصوصاً با شهادت سیدالشهداء مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی باعث شد که اسرائیل زودتر نابود شود. خود آمریکایی ها و سازمان سیا میگویند اسرائیل در خوشبینانه‌ترین حالت ۱۰ سال فرصت دارد.

وی با بیان اینکه نبردهایی که امروز و در آینده هست از جنس خرمشهر هاست،عنوان کرد: رزمندگان اسلام با اخلاص و صداقتی که داشتند باعث شدند تا خرمشهر آزاد شود، فتح خرمشهر با تاریخ ایران گره خورده است که در این عملیات دشمن بیش از ۱۶هزار نفر تلفات داد.

دهقانیان ادامه داد: خداوند کمک کرد و خرمشهر آزاد شد و فتح خرمشهر یک معجزه بود و ما در جنگی نا برابر و نامتعارف اراده حق بر باطل پیروز شد.

وی افزود: جنگی که یک طرف آن را مستضعفین سینه سپر کرده بودند و سمتی دیگر تمام مستکبرین نظام استکبار جلوی مستضعفین ایستاده بودند.

فرمانده سپاه ریگان عنوان کرد: امروز هم اگر ما می‌خواهیم اتکاء کنیم به خداوند متعال و همان‌ جور که امام حاضر فرمودند خرمشهرها در پیش است نه در میدان جنگ نظامی در میدانی که از جنگ نظامی سخت تر است البته ویرانی های جنگ نظامی را ندارد و آبادانی دارد اما سختی آن بیشتر است و اگر مسئولان و دولتمردان ما نگاهشان را از بیرون بردارند و طبق فرمایش حضرت آقا در بیانیه گام دوم انقلاب که فرمودند باید قوی بشویم و این فقط در مباحث نظامی نیست و بلکه در مباحث اقتصادی و دیگر موضوعات هم هست و اگر ما قوی بشویم و نگاهمان به داخل باشد خیلی از مشکلات حل خواهد شد.

وی اشاره داشت به وضعیت کشورهای غربی در بحث بیماری کرونا و ابراز کرد: کشور ما در بحث کرونا خوب درخشید و در این بحث جامعه مومنین و مراکز دینی به موضوع ورود پیدا کردند و اگر ورود پیدا نمی‌کردند مشکلات چندین برابر می شد.

مصطفی دهقانیان اشاره داشت به رزمایش بزرگ کمک مومنانه در کشور و تصریح کرد: در رزمایش کمک مومنانه که اگر شکل نمی‌گرفت خیلی از کسبه و مشاغل که تعطیل شده بودند امروز ببینید مراجع و مردم به صحنه آمده اند و همه کمک کردند و موفق شدند.

فرمانده سپاه ریگان در خاتمه اظهار کرد: ما در تحریم و تحت فشار استکبار هستیم اما با ورود مراکز و مراجع دینی خیلی از مشکلات حل شد. اگر چه کرونا یک تهدیدی برای اقتصاد ایران بود و هست اما نقاط قوت بسیار زیادی هم داریم که اگر تکیه کنیم به این نقاط قوت و فرصت ها که در این شرایط بدست آوردیم و می توانیم الگوی موفق از مدیریت اسلامی در برابر بحران های اقتصادی هم آرایه بدهیم.

انتهای پیام/