رضازاده گفت: فرماندار ریگان در ۸سال دولت آقای روحانی و اکنون در دولت آقای رئیسی در تریبون نماز جمعه حاضر ونسبت به عدم دوبانده شدن محور ریگان نرماشیر که مطالبه مردم ریگان می‌باشد پاسخگو باشند.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، حجت الاسلام حبیب رضا زاده امام جمعه ریگان در خطبه های نمازجمعه این هفته ریگان از استاندار کرمان، فرماندار، ونماینده شرق استان خواست نسبت به دوبانده شدن محور ریگان نرماشیر توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی افزود: فرماندار ریگان در ۸سال دولت آقای روحانی و اکنون در دولت آقای رئیسی در تریبون نماز جمعه حاضر ونسبت به عدم دوبانده شدن محور ریگان نرماشیر که مطالبه مردم ریگان می‌باشد پاسخگو باشند.

امام جمعه ریگان تصریح کرد: ما تا کی شاهد از دست دادن جوانانی از این شهرستان محروم در این جاده باشیم.

رضا زاده افزود: با توجه به پرتردد بودن محور مردم نیز با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

وی بیان داشت: رسانه‌های شهرستان و خبر گزاری‌ها نسبت به این جاده گزارشات متعددی کار کرده اند که جای تقدیر و تشکر دارد، اما تا اجرایی شدن آن نیز باید مطالبه مردم ریگان انعکاس داده شود.

امام جمعه ریگان به روز بصیرت و میثاق امت با ولایت اشاره و اظهار کرد: رهبری بصیرت را شناخت زمان، نیاز، شناخت اولویت، شناخت دشمن از دوست، وسیله‌ای در برابر دشمن اعلام کردند.

رضا زاده بیان داشت: افرادی که بصیرت ندارند مانند بیجاره‌های هستند که در فتنه گرفتار شدند.

وی عنوان کرد: مردم ۹دی مشت محکمی به دهان فتنه گران در حرکتی خودجوش زدند.

امام جمعه ریگان با اشاره به اینکه مردم هوشیار به دشمنان در ۹دی پاسخی کوبنده دادند گفت:جوانان ما عاشق مبارزه با استکبار هستند .

رضا زاده بیان داشت:مردم طرفدار نظام و رهبری هستند وسیل خروشان مردم خاموشی فتنه را در پی داشت.

وی گفت:مردم ریگان همانند سال‌های قبل حضور باشکوهی در مراسم ۹دی خواهند داشت.

انتهای پیام/