با توجه به سرد شدن هوا، اما هنوز همه مردم شهرستان ریگان سهمیه نفت خودرا دریافت نکرده اند و این موضوع باعث گلایه های مردم شده است.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، با توجه به سرد شدن هوا ،اما هنوز همه  مردم شهرستان سهمیه  نفت خودرا دریافت نکرده اند، عدم رسیدگی به حل مشکلات دریافت نفت در شهرستان باعث نارضایتی مردم شده است.

در شهرستان ناحیه  شرکت نفت وجود ندارد و در سال های گذشته می‌بایست مردم به شهرستان بم سفر کنند اما با پیگیری های فرمانداری هفته ای یک روز عوامل شرکت نفت در فرمانداری حضور پیدا می‌کنند تا مشکلات را حل کنند اما برای شهرستان کافی نیست‌.

خبرنگار ما امروز در محل ثبت نام نفت حضور پیدا کرد و مردم از نحوه خدمات دهی رضایت نداشتند، شهروندان ریگانی در گفتگو با خبرنگار ما از مشکلاتی صحبت کردند که با پیگیری مسئولان حل می‌شود.

یکی از شهروندان خودش رو شتابان به خبرنگار دیار نخل رساند و او را به دیدن صحنه ای دعوت کرد که شايسته ی این مردم عزیز نیست .

آن صحنه ی دردناک این بود که شهروندانی در صف های طولانی و در اوج همه گیری کرونا منتظر رسیدگی به پرونده هایشان بودند اما زیر میز های خدمت انباشته شده بودند و رسیدگی نمیشد .

شهروندان از مشکلاتی همچون قطعی اینترنت و زمان کم برای رسیدگی را به زبان می آوردند.

مردمی که از روستای دورافتاده ،مناطق سردسیر خودشان را به مکان فرمانداري رسانده بودند که به داد دلشان برسند اما متاسفانه پرونده های همه را به بیرون پرت کرده بودند.

خانمی که خود سرپرست خانواده بود میگفت سه هفته است که من میام فرمانداری ،بخشداری من سه تا بچه ی یتیم دارم ،توی این سرما کجا برم،نفت از کی بگیرم .

دیگری میگفت که پسرم در روستای کوهشاه که جز یکی از مناطق سردسیر شهرستان است سرباز معلم است سی روز است که میام اما مشکلمان را حل نمیکنند‌ و نمی‌توانیم نفت را دریافت کنیم.

در پیگیری خبرنگار ما فرماندار شهرستان ریگان در جمع مردم حاضر شد و در مصاحبه با خبرنگار دیار نخل گفت: آخرین تصمیمی که برای حل مشکل نفت شهرستان گرفته ایم ،این است که عاملان فروش نفت در شهرستان رابط بین مردم و شرکت نفت شوند.

باقری افزود: مردم پرونده هایشان را تحویل عاملان فروش نفت در روستاها بدهند و خودشان حضور پیدا نکنند.

وی همچنین قول داد دیگر شاهد این تجمع مردم در این مکان نباشیم.

 

انتهای پیام/حسین دانش