فرمانده انتظامی ریگان گفت:فضای مجازی هم فرصت دارد و هم تهدید و سعی کنید آگاهی لازم را در فضای مجازی داشته باشید و مراقبت کنید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیار نخل ؛سرهنگ عباس احمد پور امروز در جمع نمازگزاران جمعه ریگان با بیان اینکه سرقت منزل امسال ۵۷درصد کاهش داشته است،اظهار داشت:در بحث کشف خودرو ۲ مورد داشتیم و سه نفر دستگیری که عامل سرقت بودند،سرقت موتور سیکلت افزایش داشتیم که سال گذشته ۸ مورد بوده و امسال به ۱۱ مورد رسیده است.

فرمانده انتظامی ریگان با بیان اینکه امسال سرقت وسایل داخل خودرو نداشتیم‌،ادامه داد:شهروندان در بحث نگهداری احشام بیشتر دقت کنند ‌.

وی افزود:ارجاعات قضایی سال قبل ۳۲۳۵فقره بوده که امسال ۱۹۸۱رسیده و سالهای بعد هم کمتر میشود به دلیل اینکه ثبت نام الکترونیک انجام میشود تعدادی به صورت پیامک برای مردم ارسال میشود .

احمد پور با بیان اینکه نزاع ها امسال کمتر شده ،بیان داشت:دستگیری ۴۵۳ نفر ازاتباع بیگانه و تصادفات درون شهری کاهش داشتیم.

فرمانده انتظامی ریگان تصریح کرد:در شرایط کنونی کشور ، جامعه و کشورهای همسایه الحمدالله کشور ما در امنیت خوبی است، همه باهم باید کمک دهیم تا این امنیت برقرار باشد.

وی خاطر نشان کرد:نیروی انتظامی در حوزه امنیت ، تهاجم فرهنگی، اخلاقی، شبکه های اجتماعی، توسعه امنیت پایدار ،امنیت داخلی و مرزها مقابله با آشوب های اجتماعی با تمام قوا همیشه ایستاده و حمایت کرده و خواهد کرد.

احمد پور در ادامه گفت: موتور سواران کلاه ایمنی استفاده کنند،خلاف جهت حرکت نکنید و بیمه وسایل نقلیه الزامی است.

فرمانده انتظامی ریگان تصریح داشت:برای درب و پنجره منازل حفاظ بسازید و درصورت توان دوربین نصب کنید، در اکثر موارد سرقت ها یک مقدار کوتاهی از طرف مال باخته ها بوده است که کار را برای سارق آسان کرده است.

وی در پایان عنوان کرد:فضای مجازی هم فرصت دارد و هم تهدید و سعی کنید آگاهی لازم را در فضای مجازی داشته باشید و مراقبت کنید.

انتهای پیام/