سردار حسین معروفی گفت: شما جهادگران امروز در صحنه انتخابات برای مشارکت حداکثری باید جهاد چهره به چهره کنید؛ امروز باید خانه به خانه به مردم بگوییم که انقلاب برای شما است و بیاید رأی دهید و بزرگی در این امر است.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل؛ سردار حسین معروفی صبح امروز در جمع جهادگران شرق استان در ریگان با بیان اینکه حرکت های سازمان یافته جهادی از جمله موضوعاتی است که باید در کشور به عنوان مقوله اساسی نهادینه شود، گفت: بسیج سازندگی در سال ۱۳۷۹ بنا به فرمان مقام معظم رهبری تأسیس شد و این نهاد، استمرار جهاد سازندگی است که محرومیت را زدود، انقلاب را صادرکرد، مردم را پای انقلاب نگهداشت و دشمن را ناامید کرد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: شاکله بسیج سازندگی به فرمان امام مسلمین تأسیس شد و امروز با حضور جوانان غیرتمند و غیور سراسر استان و کشور در قالب گروه های جهادی انقلابی، با انگیزه، اعتقادی و ولایی و با نگاه خود را سپر بلای مردم قرار دادن در تمام صحنه ها همچون حوادث غیر مترقبه سیل، زلزله و … آماده جانفشانی، خدمت گذاری و نوکری است.

وی بیان کرد: در سیل سال گذشته جنوب استان، شهداد و بخشی از ریگان شاهد بودیم که انسان هایی از اقشار مختلف با افکار و سلایق مختلف؛ اما با عزمی راسخ و ایمانی قوی در کنار یکدیگر قرار گرفتند و برای حل مشکلات مردم و انقلاب پای کار آمدند و این یعنی مدل دفاع مقدس که خروجی آن عزت، شرف و بزرگی ملت ایران است.

این مقام مسئول با بیان اینکه مدل گروه های جهادی و بسیج سازندگی، مدل دفاع مقدس است، عنوان کرد: امروز خروجی حرکت ها و مدیریت جهادی، زایده دفاع مقدس است که آن، ما می توانیم و توانستیم است و محصول می توانیم و توانستیم را عصاره ملت ایران، جبهه انقلاب و انقلاب اسلامی حق و حقیقت است که شهید سلیمانی یک تنه در مقیاس جهان اسلام عملیاتی کرد.

شهید سلیمانی با نگاه انقلاب اسلامی، اسلام ناب محمدی را معرفی کرد

سردار معروفی افزود: شهید سلیمانی با نگاه جهادی، انقلابی و اعتقادی با تبعیت محض از امام خویش ثابت کرد ما می توانیم و توانست و مهمترین توانستن این مرد بزرگ تغییر نگاه در جهان اسلام بود؛ حاج قاسم با نگاه جهادی، انقلابی و ولایی نگاه جهان اسلام را به انقلاب اسلامی، ملت ایران و شیعه عوض کرد؛ شهید سلیمانی با نگاه انقلاب اسلامی، اسلام ناب محمدی را معرفی کرد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار کرد: حاج قاسم با نگاه اعتقادی، جهادی و اعتقادی  ثابت کرد اگر در زمین خدا و ائمه علیه السلام باشید و دستانتان در دست خدا و ائمه علیه السلام بود، بن بست نکنید؛ چرا که در مکتب اهل بیت علیه السلام، عاشورا حسین ابن علی علیه السلام که بقای دین خدا است در مکتب امامین انقلاب اسلامی بن بست وجود ندارد.

وی با تأکید بر اینکه امروز بسیج سازندگی و گروه های جهادی ما با این فرهنگ اعتقادی، جهادی و ولایی در صحنه قرار می گیرند، ابراز کرد: آنها به دنبال خودنمایی نیستند بلکه به دنبال تکیه گاه برای مردم هستند؛ آنها دنبال شعار نیستند، بلکه عمل کننده حقیقت ها و مواردی که امام خویش فرموده است، هستند.

این مقام مسئول گفت: جهادگران در سازندگی اول خود را می شکنند، پا بر نفس خود می گذارند و بعد اقدام می کنند و انسانی که خود را شکست، در زمین امیر المؤمنین علی علیه السلام قرار می گیرد و این انسان می شود حاج قاسم سلیمانی و همه می توانیم حاج قاسم شویم و با مدل او حرکت و مصونیت پیدا کنیم.

سردار معروفی با اشاره به اینکه در استان کرمان نزدیک به سه هزار گروه جهادی شناسنامه دار فعالیت می کنند، ابراز کرد: باور داریم که در هر محله ور وستا باید خود مردم با مدل مردمی مشکلات را حل کنند و به گروه های جهادی غیر بومی اجازه می دهیم به منطقه وارد شوند؛ در صورتی که آورده داشته باشند؛ چرا که ما نیاز به نیروی کار در استان نداریم؛ اما چناچه گروه جهادی می خواهد وارد منطقه شود باید آورده داشته باشد، به این معنی که خانه، سرویس بهداشتی، مدرسه، مسجد و .. بسازد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه ما موضوعات متعددی را در استان مد نظر قرار داده ایم، عنوان کرد: اولین موضوع مد نظر، مسئله آب است؛ چرا که ما جزو چهار استانی هستیم که به شدت در این زمینه مشکل داریم؛۷۴۷ روستا در استان مشکل آب دارند و برای استان ثروتمندی چون کرمان این مسئله شرم آور است؛ چرا که نگاه حاکمیت سیاسی است و نگاه اقدام و عمل جهادی نیست؛ به این معنی که این گروه آمد افراد من بیایند و گروه دیگر آمد، افراد من بیایند و در این بین مردم چه می شوند؟

وی ادامه داد: بر همین اساس ما قرارگاه نهضت آبرسانی با عنوان مرد میدان سپهبد شهید سلیمانی را تشکیل داده ایم و از سال گذشته تاکنون به ۶۴ روستا آبرسانی انجام شده است و برای سال ۱۴۰۰، آمادگی آبرسانی به ۱۸۰ روستا با کمک دولت را داریم و اعلام می کنیم برای آب روستاییان با پیمانکاری به شدت مخالف هستیم؛ چرا که آب روستا باید مشارکت مردم و گروه های جهادی تأمین شود.

سپاه؛ دشمن سرسخت فقر و محرومیت

این مقام مسئول با بیان اینکه ما دشمن سرسخت فقر و محرومیت هستیم، تصریح کرد: ما ساخته شده ایم که محرومیت و فقر را از بین ببریم و این کار با کار جهادی و مدل حاج قاسم، شدنی است؛ چرا که مکتب حاج قاسم حرف نیست و عمل به دستورات امام وحجت خدا است؛ بنابراین با همه اعتقاد پای کار ایستاده ایم.

سردار معروفی با اشاره به اینکه ساخت سرویس های بهداشتی، اولویت دیگر ماست، اظهار کرد: ایجاد اشتغال خرد، مسئله ای دیگر است که جزو اولویت ها است که در این زمینه ما با کمیته امداد امام راحل مبلغ ۸۷ میلیارد را در یک مرحله تعهد داریم و این کار را در سالگرد شهادت سپهبد شهید سلیمانی آغاز کرده ایم و در سال جاری نیز این موضوع جزو اولویت های ما خواهد بود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: توجه به مسئله حاشیه استان از دیگر مسائلی است که جزو اهمیت است و در دستور کار قرار داده ایم چرا که مشکلات مردم باید حل شود.

وی بیان کرد: تأمین کمک معیشت، تهیه جهیزیه و ازدواج آسان از دیگر اموری است که جزو اولویت های ماست، عنوان کرد: از سال گذشته تاکنون به کمک کمیته امداد توانستیم دو هزار و ۵۸۴ سری جهیزیه را در استان توزیع کنیم و در سال جاری نیز با کمک خیرین و خانواده ها می توانیم این تعداد را افزایش دهیم تا جوانان به خانه بخت بروند.

این مقام مسئول توجه به مسائل اجتماعی و فرهنگی را از دیگر اولویت ها دانست و اظهار کرد: نمی توانیم به دلیل مشکلات معیشتی و اقتصادی، مسائل فرهنگی و اجتماعی را نادیده بگیریم چرا که این مسائل اکسیژن اصلی ما هستند و ما نمی توانیم آرمان شهدا، اهل بیت علیه السلام، مکتب متعالی بخش حاج قاسم سلیمانی را نادیده بگیریم چرا که این امور جزو ضرورت های ما هستند.

سردار معروفی تأکید کرد: برای انجام این امور هیچ طعنه و زخم زبانی ما را بر زمین نخواهد زد و خرد نخواهد کرد؛ چرا که ما انقلاب اسلامی را با مردم تعریف می کنیم و انقلاب بدون مردم، انقلاب نیست؛ ما پاسداران باید جان پناه مردم و ملت ایران باشیم و بنابراین در همه عرصه ها ما جان پناه مردم هستیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه هم اکنون برای حل مشکلات مردم در حال مذاکره هستیم، گفت: در حال حاضر هزار و ۸۰۰ مددجوی روستایی کمیته امداد و ۶ هزار مددجوی شهری داریم و ساخت هزار و ۲۰۰ خانه را برای مددجویان در اولویت قرار داده ایم و در تلاشیم که قراردادی را ببندیم که این کار یک باره انجام شود تا همزمان مشکل را حل کنیم و مردم نیز به ما کمک خواهند کرد؛ چرا که ما از مردم با مردم و برای مردم هستیم و کار جهادی نوکری کردن است نه آقایی کردن.

وی ادامه داد: مراقب باشیم امروز خدمت به مردم بزرگترین صدقه جاریه است؛ اگر برای کسی خانه، سرویس بهداشتی، مدرسه، مسجد و غیره احداث و تعمیر کردیم، مبادا انتظار تشکر از مردم را داشته باشیم؛ باید بدانیم که خداوند به ما فرصت داده است که این کار را انجام دهیم و مبادا بگذاریم در کار جهادی و انقلابی، مردم در مقابل شما تعظیم کنند؛ چرا که مردم در مقابل خداوند باید تعظیم کنند.

سردار معروفی تأکید کرد: برگزاری انتخابات امسال در شرایط خاص است چرا که دشمن در مقابل انقلاب ما که انقلاب امام زمان (عج) است، صف آرایی کرده و در مقابل ما جنگی را در رسانه ها، سایبر و فضای مجازی ایجاد کرده است؛ بنابراین ما باید بنا به فرموده امام خویش حضور پیدا کنیم؛ چرا که دشمن به دنبال بی ثبات سازی است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه ما باید رأی خود را برای انقلاب، عزت و شرفمان بدهیم، ابراز کرد: فردی را انتخاب کنیم که شخصیت انقلابی، جهادی، تحول گرا و روحیه مبارزه با فساد را داشته باشد؛ چرا که امروز مردم آنقدر که از فساد و تبعیض نگران هستند از مشکلات معیشتی و اقتصاد نگران نیستند.

وی با تأکید بر اینکه سپاه فدای انقلاب، ولایت و مردم می شود و ما سپاه انقلاب هستیم نه سپاه حزب و گروه اظهار کرد: ما در یک ساله اول جنگ عدم موفقیت هایی داشتیم که این امر به دلیل نگاه حاکم بر سیستم اجرایی و فرماندهی کل قوا بود؛ در آن دوران رئیس جمهور هم رئیس جمهور و هم فرمانده کل قوا بود؛ او یک لیبرال بود و با تفکر لیبرال می خواست که زمین را بدهد و زمان را بگیرد. در آن دوران در خرمشهر که بچه های ارتش، سپاه، بسیج و مردم ۳۴ روز ایستادند، کمک نکرد و همین اقدامات در هویزه و سایر جاهای دیگر رخ داد.

این مقام مسئول با طرح این سوال که در طول یک سال اول جنگ با توجه به حاکم بودن تفکر پوسیده لیبرال چه نتیجه ای گرفتیم، گفت: زمانی که امام راحل، فرماندهی کل قوا را از این انسان بی خرد گرفت و مجلس شورای اسلامی نیز با اقدام انقلابی به عدم کفایت سیاسی او رأی داد و رئیس جمهور آن دوران عزل شد و از ایران فرار کرد.

سردار معروفی در آن دوران شاهد بودیم که تفکر انقلابی بر مسند حاکمیت اسلام و دولت اسلامی بر سر کار می آید به نام شهید رجایی و این تفکر انقلابی، همان تفکری است که امام انقلاب آن را تصویب کرد؛ انقلابی کسی است که فرمان امام خود را انجام دهد، سپر بلای ملت خود شود و لا غیر.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تأکید کرد: نگاه انقلابی، نگاه امامین انقلاب است و ما نیاز به تغییر اندیشه داریم و نگاه و تفکر پوسیده لیبرال به ما جواب نمی دهد و ما را معطل می کند؛ اما نگاه پویا به ولایت و انقلاب اسلامی مهم است؛ نگاه حاج قاسم ،نگاه حزبی نیست؛ نگاه ایشان، نگاه ولایت، مردم است و هر چه که امام او می خواهد آن را انجام می دهد.

وی ادامه داد: چقدر به حاج قاسم طعنه زدند و می خواستند که از سوریه بیاید و می گفتند که این کشور، سرزمین سوخته است؛ اما حاج قاسم چون امامش از او می خواست به سوریه رفت و رأی چند روز گذشته به بشار اسد، رأی به حاج قاسم بود؛ مردم به تفکر مقاومت رأی دادند و ما از مردم سوری کمتر هستیم؟

کرمان باید الگوی جهان و ایران اسلامی در زمینه انتخابات باشد

این مقام مسئول با اشاره به بخشی از وصیت نامه شهید سلیمانی که فرمود “بدانید جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند، دیگر حرم ها می مانند”، اظهار کرد: حاج قاسم در بخش دیگری از وصیت نامه خود خطاب به مردم کرمان بیان کرده است که “دوست دارم تا آخر با ولایت بمانید”؛ حاج قاسم می خواهد ما بیاییم پای صندوق های رأی در حالی دشمنان چیزی خلاف این مسئله را عنوان می کنند.

سردار معروفی ضمن اشاره به مطلب فوق تأکید کرد: کرمان باید الگوی جهان و ایران اسلامی در زمینه انتخابات باشد و باید روی دست سوری ها بزند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تأکید بر اینکه حاج قاسم محور جبهه انقلاب است، عنوان کرد: انتظاری که از شما گروه های جهادی در کرمان این است که شاهد تغییر وضعیت برای حل مشکلات مردم باشیم و در این زمینه ایستادگی کنید و همچنین شما جهادگران امروز در صحنه انتخابات برای مشارکت حداکثری باید جهاد چهره به چهره کنید؛ امروز باید خانه به خانه به مردم بگوییم که انقلاب برای شما است و بیاید رأی دهید و بزرگی در این امر است.

انتهای پیام/