نماینده مردم شهرستان‌های شرقی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم شرق استان کرمان نمی‌توانند از قطار تهران-زاهدان استفاده کنند گفت: این قطار ایستگاهی در شرق کرمان ندارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیار نخل؛ حبیب‌الله نیکزادی‌پناه امشب در جلسه مجمع نمایندگان استان کرمان با اسلامی وزیر راه و شهرسازی که در دفتر استاندار کرمان برگزار شد با اشاره به مشکلات شرق استان کرمان در حوزه مسائل راه و حمل و نقل اظهار داشت: با توجه به محرویت منطقه باید توجه جدی به آن شود.

وی با بیان اینکه قطار تهران-زاهدان را داریم اما این قطار ایستگاهی در شرق کرمان ندارد گفت: متاسفانه مردم شرق استان کرمان نمی‌توانند از آن استفاده کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های شرقی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مسافران ما که از تهران سوار قطار می‌شوند کرایه زاهدان از آنها گرفته می‌شود بیان کرد: با توجه به محرومیت مردم منطقه این مسئله عادلانه نیست.

وی با بیان اینکه قیر در این فصل باید به شرق استان فرستاده شود افزود: با توجه به وضعیت آب و هوایی در شرق استان کرمان الآن فصل استفاده از قیر در پروژه‌های منطقه شرق استان کرمان است.

انتهای پیام/