امام جمعه شهرستان ریگان با بیان اینکه قوه قضاییه پناه مردم و مظلومین است، افزود:حل و فصل ده هزار و چهارصد پرونده در سال ۹۶توسط دستگاه قضا و شوراهای حل اختلاف در شهرستان ریگان برگ زرینی بر خدمات قضایی در شهرستان ریگان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیار نخل،حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه با تبریک فرارسیدن هفته قوه قضائیه،اظهار داشت: فاجعه هفتم تیر نقاب را از چهره‌ منافقین کنار زد و ملت ایران را بیدار تر و مصمم تر کرد و چه زیبا آن عزیز سفر کرده خمینی کبیر فرمودند؛ بکشید ما را ملت ما بیدار تر مى شود.

امام جمعه ریگان ادامه داد: قوه قضاییه از جانب دشمنان خارجی و غافلین داخلی آماج شدید ترین فشار های تبلیغی و رسانه ای است به گونه ای که یک قاتل بی رحم که چند جوان حافظ امنیت را به قتل رسانده مظلوم جلوه می دهد و قوه قضاییه دلسوز و پیگیر محرومین را ظالم و متجاوز معرفی می کند.

وی با بیان اینکه قوه قضاییه پناه مردم و مظلومین است، افزود:حل و فصل ده هزار و چهارصد پرونده در سال ۹۶توسط دستگاه قضا و شوراهای حل اختلاف در شهرستان ریگان برگ زرینی بر خدمات قضایی در شهرستان ریگان است.

وی همچنین با اشاره به دهم تیر روز فرهنگ ورزش زورخانه ای و پهلوانی افزود: دشمن که در هیچ عرصه ای نتوانسته است در مقابل نظام اسلامی سینه سپر کند می خواهد در عرصه  ورزش پیروز میدان قهرمانی شود. که به فضل الهی و مدد امیرالمؤمنین پرچم نظام اسلامی به دست ورزشکاران ما در همه رشته ها در مقابل دیدگان دوست و دشمن برافراشته شده است.

خطیب جمعه ریگان ادامه داد:قدردانی می کنیم از همه  ورزشکارانی که زیر پرچم نظام افتخار می آفرینند و دل ملت ایران را شاد می کنند .

رنجبر ماهانی بیان داشت:هفت تیر تا دوازده تیر هفته ی افشای حقوق بشر آمریکایی است، مقام معظم رهبری می فرماید آمریکا با تابلوی حقوق بشر جنایت می کند.

وی افزود:حضرت امام رحمه‌الله علیه در یک جمله ای می فرمایند، با اسم حقوق بشر حقوق خودشان را حفظ می کنند و حقوق ملت های ستم دیده و مظلوم را پای مال می کنند.

رنجبر ماهانی تصریح کرد:کارنامه  ننگین و دروغین حقوق بشر آمریکایی را در چند جمله می توان خلاصه کرد. شصت سال نسل کشی در فلسطین، حمله ی درد منشانه ی ناوگان آمریکای جنایتکار به هواپیمای مسافر بری جمهوری اسلامی در سال ۶۷که دویست و نود سرنشین را به  شهادت رساند، شکنجه های زندان های گوانتانامو و زندان های ابوغریب حمله به کاروان عروسی افغان ها در افغانستان، خالی کردن بمب اتم بر سر مردم هیروشیما و ناکازاکی در ژاپن که حاصل این بمباران این دو شهر زغال شدن ۳۰۰هزار ژاپنی بود که رییس‌جمهور کثیف وقت آمریکا بعد از این حمله شیمیایی به عرشه ی ناو جنگی رفت و پیام تبریک گفت، هفده هزار شهید ترور ، همه  اینها مشتی از خروار ها جنایات ضد بشری و ضد حقوق بشری آمریکا بود.

امام جمعه ریگان عنوان داشت:کر و لال و کور باد آن کسی که این همه جنایت آمریکا را می بیند و می شنود و می خواند اما باز هم دم از مذاکره مستقیم با آقای ترامپ می زند. بوش پدر و بوش پسر، اوباما و تراپ همه سر و ته یک کرباس اند، خوی وحشی گری و استکباری دارند اما برخی ها غافل، نادان و احمق هستند این را نمی فهمند.

وی همچنین اشاره ای داشت به مشکلات اقتصادی مردم و افزود: دولت محترم با توجه به اینکه ۱۳۷نماینده مجلس هم از دولت این درخواست را داشته اند که دولت باید در بدنه ی اقتصادی و در کابینه یک تغییر و ترمیم ایجاد کند تا برخی از اتهامات و نوسانات بازار ارز و افزایش قیمت مسکن و خودرو اصلاح گردد و همین جا لازم می دانیم از بازاریان ،اصناف، کارگران، اقشار مختلف مردم درخواست کنیم که اجازه ندهند عده ای مزدور و اجیر شده دشمن با حرکات ساختار شکنانه به امنیت اقتصادی مردم خدشه وارد کنند.

وی ادامه داد:البته از مردم خوب و عزیز که همیشه نظام و انقلاب را در همه ی صحنه ها یاری نموده اند درخواست می کنیم ضمن اینکه مطالبات به حق و قانونی خود را از مراجع ذی صلاح پیگیری نمایند و از مسئولین مطالبه نمایند و مسئولین هم باید جوابگوی مطالبات به حق و قانونی مردم باشند ،مقام معظم رهبری فرمودند که هیچ مشکل لاینحل در کشور وجود ندارد.

خطیب جمعه ریگان افزود:اگر مسئولین کشور برجام خارجی را رها کنند و به برجام داخلی بچسبند تمام مشکلات کشور حل خواهد شد.

انتهای پیام/