امام جمعه موقت ریگان:افرادی که بازنشست شده اند لزومی ندارد در معدن ظفتک بکار گرفته شوند و باید از جوان های بیکار و مستعد که میگویند ما کار نداریم استفاده شود و به آنها میدان داد تا خودشان را نشان دهند.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل،حجت الاسلام مسلم طالبی فرد امروز در خطبه های نماز جمعه ریگان اظهار داشت:عزاداری ها و سوگواری ها در ایام فاطمیه به نحو احسنت انجام شود و حفظ حرمت صورت بگیرد،در ایام فاطمیه بزرگان و ریش سفیدان هر طایفه توجه داشته باشند در این ایام مراسم جشن و شادی برگزار نشود.

امام جمعه موقت ریگان ادامه داد:شایسته نیست که مراسم عروسی و آغاز یک زندگی مشترک از زمان عزای اهل بیت شروع شود.جشنی که با آغاز عزای اهل بیت شروع شود خیری در آن نیست.

وی اشاره داشت به راه اندازی معدن ظفتک ریگان و تصریح داشت: سعی شود در استخدام نیرو در این معدن از مردم خود ظفتک و  ریگان مورد استفاده قرار بگیرد نه اینکه نیرو از شهرهای دیگر آورده شود.افرادی که بازنشست شده اند لزومی ندارد در معدن ظفتک بکار گرفته شوند و باید از جوان های بیکار و مستعد که میگویند ما کار نداریم استفاده شود و به آنها میدان داد تا خودشان را نشان دهند.

طالبی فرد بیان داشت:ایام باشکوه دهه فجر و پیروزی انقلاب را باید گرامی داشت و باید دشمن بداند این مردم هنوز پای انقلاب هستند.در این ایام توجه بیشتری به محرومین بشود تا مردم به کمال رسیدن انقلابشان را حس کنند و بفهمند انقلاب به کمال رسیده است.

ایشان تصریح داشت:معنا ندارد که برخی وزرای دولت اسلامی فاصله  طبقاتی بین خود و مردم را چنان زیاد کرده اند که برخی با یارانه زندگی خود را سپری می کنند و اما آنها ۵۰میلیون حقوق می گیرند،این در شان نظام جمهوری اسلامی نیست،معناندارد برخی ها چنین خرج های گزافی را داشته باشند.

وی در ادامه عنوان کرد:زیبنده انقلاب اسلامی نیست که برخی مدیران با حقوق نجومی زندگی می کنند اما یک خانواده شرمنده ۵ هزارتومن پول برای بچه اش باشد،چه فرقی است بین فرزندان این مردم با برخی فرزندان بی خاصیت مسولئین که باید در آمریکا و اروپا در رفاه کامل زندگی کنند.

امام جمعه موقت ریگان در ادامه افزود:برخی ها عمدا کار نمی کنند و بودجه را کم می کنند تا صدای مردم در بیاید.رهبری چندین سال است که شعار سال را اقتصاد مقاومتی قرار میدهند زشت است برای مسولین که رهبر این نظام بگوید من از مشکلات معیشتی مردم و آن جوانی که دست خالی به خانه اش میرود و شرمنده است من بیشتر شرمنده ام، مردم باید بصیرت داشته باشند باید کم کاری ها و مسببین کم کاری ها را بشناسند.

طالبی افزود:در چهل سالگی انقلاب باید با افرادی که کم کاری می کنند و کارنمی کنند باید بازخواست شوند و سوال کرد که چه کردید با این انقلاب و نظام و خون شهدا.مگر شهدا رفتند کشته شدند تا برخی مسئولین بنشینند حکومت کنند و پاسخگوی ملت و مردم نباشند؟ آمریکا قابل صحبت کردن نیست،طلب صلح از گرگ کردن اشتباه و خطا است،میخواهد برجام باشد یا fatf هیچ فرقی نمیکند.

وی ادامه داد:آمریکایی که یک خانم خبرنگار مسلمان را بازداشت کند که چرا حرف زدی معلوم است که نمی شود با آن صحبت کرد،باید به جوانان خودمان اعتماد کنیم و به آنها بها بدهیم و چشم امیدمان را از غرب برداریم.

امام جمعه موقت ریگان افزود:بعضی ها می گویند چرا انتقاد می کنید ما احتیاج به وحدت داریم من در جواب آنها می گویم بله وحدت لازم است و باید باشد اما وحدتی که همه سکوت کنند و حرف نزنند تا حقوق نجومی بگیران بیشتر شود و آنها گستاخ تر شوند و مستضعفین فقیرتر شوند این اسمش وحدت نیست خیانت است، خیانت است به این نظام و انقلاب و خون شهدا.

انتهای پیام/