موسی غضنفرآبادی با اشاره به برنامه ها و اقدامات دولت مردمی گفت: در این شرایط می طلبد که همه با هم تعامل خوبی داشته باشیم و قوای سه گانه قضائیه، مجریه و مقننه برای حل مشکلات جامعه تلاش کنند.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل؛ حجت الاسلام و المسلمین موسی غضنفرآبادی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه رییس کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه هدف انقلاب اسلامی بر اساس بیانات و سخنان امام راحل و مقام معظم رهبری، بستر سازی برای ظهور است، گفت: امام خمینی(ره) فرموده اند” حفظ نظام از اوجب واجبات است”.

رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رهبر حکیم انقلاب نیز نسبت به جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب فرمودند”دهه های آینده، دهه های شماست “؛ بنابراین اگر هدف انقلاب این باشد و بتوانیم آن را باور و درک کنیم، وقت را نمی شناسیم و شب و روز برای مردم، نظام و جامعه تلاش و خدمت خواهیم کرد که نمونه شاخص آن شهید سلیمانی است که سر از پا نمی شناخت و اگر این بشود حتما مشکلات حل خواهد شد.

وی تأکید کرد: مسئولی که در جایگاهی قرار می گیرد و هدف انقلاب را باور نداشته باشد، به جامعه خیانت کرده است.

نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه ها و اقدامات دولت مردمی ابراز کرد: در این شرایط می طلبد که همه با هم تعامل خوبی داشته باشیم و قوای سه گانه قضائیه، مجریه و مقننه برای حل مشکلات جامعه تلاش کنند.

حجت الاسلام و المسلمین غضنفرآبادی با تأکید بر اینکه امروز نقش کسانی که اهداف انقلاب را باور دارند نقش بسبار مهمی است، اظهار کرد: در این شرایط توطئه، تخریب و تهدیدات زیاد است و باید دلسوزانه و شبانه روز، با تعامل، وحدت، دلسوزی و برداری کار انجام شود.

رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید راه های نفوذی دشمن را جدی بگیریم و باید تلاش کنیم تا اعتماد به همه مجموعه ها را برگردانیم، خاطر نشان کرد: مجمع نمایندگان استان کرمان در خدمت استاندار جدید و رییس کل دادگستری جدید استان است.

انتهای پیام/