رئیس شورای هماهنگی ستادهای سیدابراهیم رئیسی در کرمان گفت: ستادهای پرتعداد مردمی بر پایه شعار هر خانه یک ستاد شکل گرفته و برای ایجاد هم‌افزایی بین آنها جلساتی به صورت یک روز درمیان داریم و برنامه‌ها را در راستای مشارکت حداکثری مردم پیش می‌بریم.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل به نقل از خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام الله‌وردی امروز در نشست خبری، اهمیت انتخابات و مشارکت حداکثری در سال جاری را بررسی و اظهارداشت: اینکه مردم چقدر در تغییر وضعیت کنونی نقش داشته باشند و تا چه میزان در آن مشارکت داشته باشند، بسیار مورد توجه و جدی است.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای سید ابراهیم رئیسی در کرمان رویه آیت‌الله رئیسی را امیدبخش ارزیابی و خاطرنشان کرد: جامعه کنونی ما از برخوردها و تنش‌ها در جوامع مختلف به‌ویژه سیاسی هم زخم خورده و هم خسته شده، صف‌بندی‌های غیرضروری در فضای اجتماعی کشور که ناشی از مدیریت نادرست و انتخاب ناصحیح احزاب مختلف بوده، باعث رنج مردم شده است.

الله‌وردی اضافه کرد: آیت‌الله رئیسی نشان داده که وابستگی جناحی ندارد و اقدامات اصلاحی خود را نیز تاکنون با کمترین تنش‌ها پیش برده که برای آینده بسیار امیدبخش است.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای سیدابراهیم رئیسی در کرمان عنوان کرد: فضای همدلی در کشور ما آسیب جدی دیده که ناشی از درگیری و جبهه‌گیری احزاب و سهم‌خواهی‌ها است، اخلاق و رویه آیت‌الله رئیسی نشان می‌دهد که در آینده این روند شکسته شده و فضای آرامی را شاهد خواهیم بود.

وی از حمایت همه نمایندگان مردم استان کرمان از آیت‌الله رئیسی سخن به میان آورد و گفت: برخی از آنها شفاهی و برخی نیز به صورت نامه و کتبی حمایت خود را از آیت الله رئیسی اعلام کرده‌اند.

الله‌وردی درباره لزوم ایجاد هم‌افزایی در ستادهای متعدد و مردمی آیت‌الله رئیسی خاطرنشان کرد: ستادهای پرتعداد مردمی بر پایه شعار هر خانه یک ستاد شکل گرفته و برای ایجاد هم‌افزایی بین آنها جلساتی به صورت یک روز درمیان داریم و برنامه‌ها را در راستای مشارکت حداکثری مردم پیش می‌بریم.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌ها و چالش‌های استان کرمان ذیل سند توسعه استان در حال تدوین است، بیان کرد: این اطلاعات برای آیت‌الله رئیسی ارسال و در صورت انتخاب ایشان به عنوان رئیس جمهور از آن استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ق