مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بم گفت: فیلم جنجالی که در فضای مجازی از غش کردن خانمی در خیابان‌های بم به علت ابتلا به کرونا منتشر شده صحت ندارد.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، علی اکبر شیخ رابری مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بم  گفت: فیلمی که در فضای مجازی مبنی بر غش کردن خانمی در خیابان‌های بم به علت ابتلا به کرونا منتشر شده است صحت ندارد و علت اصلی غش کردن وی تشنج بوده است.

وی افزود: دیروز چهارشنبه ۲۷ فروردین فیلمی در گروه‌ها و کانال‌های محلی و خانوادگی بم به طور وسیع منتشر شد که در آن زنی را نشان می‌دهد که نقش بر زمین شده و گوینده نیز ماجرا را طوری روایت می‌کند که گویی وی بدلیل ابتلا به کرونا به زمین افتاده است.

شیخ رابری بیان داشت: این خانم فردی ۴۸ ساله هست که به بیماری صرع و تشنج مبتلا است و هر از چندگاهی مردم اورژانس را برای مداوای حال وی خبر می‌کنند.

وی تصریح کرد: دیروز هم در دو مرحله این اتفاق افتاد که در هر دو مرحله اورژانس به محل غش کردن وی رفته و در مرحله دوم پس از مخالفت خودش برای مراجعه به بیمارستان و پس از انجام اقدامات درمانی، پرسنل ما او را به خانه‌اش منتقل کرده‌اند.

انتهای پیام/