حسین سلامی گفت: همکاران ما مامورند و دستور دارند که کنار مردم بمانند و با سختی ها دست و پنجه نرم کنند ما فقط به امنیت مردم فکر نمی کنیم بلکه در کنار آن به آرامش، آسایش و رفاه مردم می اندیشیم.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی ایران بعد از ظهر امروز در آیین افتتاحیه پروژه آبرسانی ۶۳ روستای محروم استان کرمان در شهرستان نرماشیر گفت: شهید سلیمانی نمی توانست بپذیرد خانه مسلمانان بر سرشان ویران شود ،او نمونه کامل کسی بود که یاور مستضعفان بود.
وی با بیان این که شهید سلیمانی افتخار ایران،اسلام و افتخار بشریت بود، بیان کرد: ما امروز در میان مردمی حضور داریم که علم و نشانه وفاداریشان همچنین حجت و دلیلشان بر ایستادگی شهید حاج قاسم است.
فرمانده کل سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی  با اشاره به این که هروقت خسته می شویم و دلمان می گیرد تن و جانمان را به رودخانه زلال مردممان میزنیم، ادامه داد:بیش از آنچه که شما مردم نیاز داشته باشید ما در کنارتان باشیم، ما نیاز داریم در میان شما باشیم دستهای ما را بگیرید و برای ما دعا کنید.
ما به امر ولی برای خدمت رسانی حضور داریم
سرلشکر سلامی با تاکید بر این که ما با نفس شما مردم زنده ایم و اگر شما از ما راضی باشید خداوند از ما راضی است، توضیح داد:من و دوستان به اذن ولی خدا نائب امام زمان(ع) اینجا آمده ایم، ما سفیر و مامور او هستیم کسی که شب و روزش برای آسایش و آرامش این مردم می گذرد؛ هیچ دردی به جز درد مردم ندارد با اینکه خود جانباز است؛ همه باید این نعمت بزرگ را شکرگذار باشیم.
وی ادامه داد: چقدر دوست داشتیم در کنار امام علی(ع)،امام حسن(ع)  و امام حسین (ع) باشیم و خودمان را سپربلا آنها کنیم، امروز همان روزاست، امام ما هست اما تنها نیست.
اتحاد و همدلی بین امت و امام راز اصلی گذر از شرایط سخت است
فرمانده کل سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی ایران با تاکید راز اصلی گذر ما از شرایط سخت اتحاد و همدلی بین امت و امام امت است، عنوان کرد: مسلمانان هرگاه پشت سر امامشان حرکت کنند و به بیرقی که او برافراشته نگاه کنند راه را گم نمی کنند و ازمسیر سعادت دور نمی شوند این راز حیات ما است و همواره در صحنه های سخت اینگونه بوده است باید دانست که مردم اصل ، ریشه و هدف انقلاب ما هستند.
سرلشکر سلامی  ادامه داد: وقتی مردم با امام انقلاب یکی می شوند هیچکس و هیچ‌چیز نمی تواند آنها را شکست دهد بنابراین بر زمین نمی خورند دهه های اخیر این گونه بوده است و این جنگ بزرگ را شما پشت سر گذاشته اید و توانستید بر دشمن پیروز شوید.
وی افزود: هرچه دشمن به مردم ما فشار روانی وارد کرد مردم ایستادند؛ شکیبایی نجابت و صبر انقلابی به خرج دادند و در مقابل برابر تحریم، تهاجم فرهنگی، فشار سیاسی، تهدید و ارعاب دشمن به جنگ تسلیم نشدند و ایستادگی کردند.
فرمانده کل سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی اظهار کرد: دشمن ما را در حلقه تحریم اقتصادی جهانی قرار داد تا مردم ما تسلیم شوند اما مردم ایران باز هم ایستادند و امروز بیرق در دست شما مردم ایران است.
سرلشکر سلامی با بیان این که دشمن در حال عقب نشینی است، کم جان و بی حس شده است  ودیگر مثل گذشته نشاط تهاجم ندارد،توضیح داد:دشمن عقب نشسته است و شما مردم دشمن را جا گذاشته اید، به ما روحیه بخشیدید، قوت قلب دادید و دل های ما را محکم کردید؛ ایمان ما را مستحکم کرده اید ما بدون شما بی تکیه گاه هستیم.
فضای جدید سیاسی کشور امیدبخش است
وی با اشاره به این که فضای جدید سیاسی کشور امیدبخش است، ادامه داد: همه کمر بسته اند که به مردم خدمت کنند چون فلسفه ای جز خدمت کردن برای حکومت نیست، البته ما حکومت نمی کنیم بلکه خدمت می کنیم و خادم هستیم، در واقع مردم حاکم و اربابان ما هستند از این رومردم شایسته و زیبنده خدمت هستند.
فرمانده کل سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی  با تاکید بر این که می اندیشیم که در پیشگاه اهداف مقدس مردم قربانی شویم  و این آرزوی ما است، تاکید کرد: به عنوان سرباز ولی به مردم می گویم هر کاری که امروز انجام می شود به اراده ولی ما است او به ما اذن داده و ما تشویق و ترغیب کرده است و مدام اصرار دارد که همه ما بدون منت به کمک مردم بشتابیم چرا که پول هایی که هزینه می شود مال مردم است.
سرلشکر سلامی بیان کرد: همکاران ما مامورند و دستور دارند که کنار مردم بمانند و با سختی ها دست و پنجه نرم کنند ما فقط به امنیت مردم فکر نمی کنیم بلکه در کنار آن به آرامش، آسایش و رفاه مردم می اندیشیم.
وی با تاکید بر این که امروز به امر رهبری همه نهادها کمر خدمت بسته اند، توضیح داد: دولت هم همین اراده را کرده است و با همین نیت میان مردم می رود،به تدریج مشکلات کم می شود چون ما در کنارشما هستیم و این راه را ادامه می دهیم.
فرمانده کل سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی ایران در پایان گفت: از همه افرادی که در این امور خیر قدمی بر می دارند و ازمال خود می گذرند و وقف می کنند و همه خیرین خصوصا حاج اکبر ابراهیمی همچنین دیگر نهادها، مسئولان، افراد، گروههای جهادی و فرماندهان صمیمانه تشکر می کنم و امیدواریم در آینده ای نزدیک دهها و صدها پروژه از این دست افتتاح شود تا ان شاالله ظرف یکسال آینده بتوانیم مشکل آب را برای روستاهای این استان حل کنیم.
انتهای پیام/