ریگانی اشاره داشت به خبر خوش رئیس جمهور کشورمان به مردم و تصریح کرد: ما نه واهمه‌ای از آن ضربه ی هزار برابری داریم و نه خیلی خوشحال به خبر رئیس جمهور هستیم اما دعا می کنیم در این فرصت باقیمانده دولت شما بتوانید به مردم خدمت کنید که رضایت خداوند را در پی داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، حجت الاسلام جعفر ریگانی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان ریگان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: امام خمینی (ره) با تکیه بر نهضت عاشورا و جدش امام حسین علیه السلام عاشقانه قیام کرد و با این قیامش یک سیلی محکمی بر صورت استکبار زد.

امام جمعه موقت ریگان افزود: دشمن بیکار ننشست و جنگ هشت ساله را بوجود آورد، اما فرزندان این نظام مقدس با تأسی از نهضت حسینی یک وجب از این خاک را به دشمن ندادند.

وی در ادامه تصریح کرد: دشمنان امروز با تمام قدرت قصد براندازی این نظام را دارند، وظیفه  همه ما این است که از این نظام دفاع کنیم.

امام جمعه موقت ریگان اشاره داشت به لفاظی ترامپ علیه ایران و عنوان کرد: ترامپ کم خِرد ترین رییس‌جمهور آمریکا است.

ریگانی خطاب به رئیس جمهور آمریکا گفت: وزرای دفاع قوی تر و ریاست‌جمهوری های قوی تر شما در گذشته هیچ غلطی نکردند، تو هم هیچ غلطی نمیتوانی انجام بدهی بلکه فرزندان امام خامنه ای امروز قوی تر از گذشته در برابر شما ایستادگی خواهند کرد.

وی ادامه داد: مثل اینکه سیلی هایی که چندی پیش خوردید را فراموش کرده اید، نکند شکار پهبادهای شما توسط دلیر مردان ما را فراموش کرده اید، اگر اتفاقی صورت گیرد پیروز این میدان نظام  مقدس جمهوری اسلامی و برگ برتر دست جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه موقت شهرستان ریگان اشاره کرد به خبر خوش رئیس جمهور کشورمان به مردم و تصریح کرد: ما نه واهمه‌ای از آن ضربه ی هزار برابری داریم و نه خیلی خوشحال به خبر رئیس جمهور هستیم اما دعا می کنیم در این فرصت باقیمانده دولت شما بتوانید به مردم خدمت کنید که رضایت خداوند را در پی داشته باشد.

ریگانی در خاتمه اظهار کرد: خبر شما یا از برجام و پس از برجام است که ما هیچ خیری نه در گذشته و نه در آینده از آمریکایی ها و اروپایی ها ندیدیم و نخواهیم دید یا می خواهید به واسطه پراید سی میلیونی که صد میلیون کردید دویست هزار تومان یارانه اضافه کنید که این هم همان ضرب المثل “عطایش را به لقایش بخشیدیم” است.

انتهای پیام/