رضا زاده با بیا اینکه متولیان فرهنگی شهرستان، استان و جهان باید حرف ولی امر مسلمین را گوش کنند، افزود: عقلانیت به معنای ترس از دشمن و وادادگی نیست، ترسوها عاقل نیستند چرا که با آمدن ترس عقل انسان ضایع میشود. ترسوها حق ندارند اسم عقلانیت را بیاورند.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، حجت الاسلام حبیب رضا زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان ریگان به شهادت سردار شوشتری و جمعی از مردم مسلمان شیعه و سنی در انفجار سال ۸۸ اشاره و اظهار کرد: دشمنان نمی‌تواند این وحدت ما را ببینند لذا از ضعف خودشان است که شیعه و سنی را به خاک و خون میکشند و جنایت می کنند.

امام جمعه ریگان با بیان اینکه ما ملت امام حسینیم و ملت شریف ایران ترس از دشمن ندارد، تصریح کرد: در جنگ تحمیلی یک وجب از خاک ایران به دشمن داده نشده است و بهترین عزیزانمان را در جنگ از دست دادیم.

وی به سالروز شهادت امام رضا علیه السلام  اشاره کرد و عنوان کرد : در این روز باید شهر سیاه پوش شود، چرا که امام رضا (ع)، ولی نعمت ما ایرانیان است، پس باید قدردانش باشیم و در عزایش اشک ماتم بریزیم.

خطیب جمعه شهرستان ریگان  با تشکر و قدردانی از هیئت‌های عزاداری  در راه اندازی طرح “هر نخلستان یک حسینیه و هر کوچه و خیابان یک حسینه” طی ایام محرم و صفر تصریح کرد : این یکی از طرح‌های ماندگار در روستا‌ها و شهر ریگان بود.

وی با بیا اینکه متولیان فرهنگی شهرستان، استان و جهان باید حرف ولی امر مسلمین را گوش کنند، افزود: عقلانیت به معنای ترس از دشمن و وادادگی نیست، ترسوها عاقل نیستند چرا که با آمدن ترس عقل انسان ضایع میشود. ترسوها حق ندارند اسم عقلانیت را بیاورند.

رضا زاده تصریح کرد: کادر بهداشت و درمان بسیارزحمت می کشند و جهاد کردند و در این بیماری کنار مردم بودند.

امام جمعه ریگان در خاتمه با بیان اینکه ایران به بن بست نرسیده است، عنوان کرد: ایران اسلامی پشت سر ولی امر مسلمین جهان پیروز است.

انتهای پیام/