رضازاده گفت: مدیری که پای کار مردم است باید مورد حمایت قرار گیرد و مدیری که تفکر بسیجی دارد می‌تواند مشکلات را حل کند.

به گزارش پایگاه خبری دیارنخل، حجت الاسلام حبیب رضازاده در خطبه های نمازجمعه این هفته ریگان با اشاره به روز جهانی سالمندان و احترام به این قشر، اظهار کرد: باید سلامت والدین و نظافت محیط زندگی سالمندان در اولویت قرار گیرد افرادی هستند به احترام والدین در کنار پدر و مادر زندگی می‌کنند که به سلامت روانی آنان در دوران پیری کمک می کند.

 

امام جمعه ریگان افزود:یکی از اقدامات شبکه بهداشت انجام می‌دهد طرح غربالگری در روستا‌های محروم شهرستان می‌باشد وخدمات شبکه بهداشت در مناطق محروم ستودنی است.

 

وی به شهادت امام حسن عسکری اشاره کرد و عنوان کرد: در روز شهادت باید روضه خانگی در شهرستان برپا شود.

 

خطیب جمعه ریگان با اشاره به اینکه بی توجه به مسایل عزاداری اهل بیت نباشیم گفت: با توجه به راه اندازی عزاداری متاسفانه افرادی در بازار تماشاچی بودند.

 

وی تصریح کرد: بازار در شهادت امام حسن عسکری تعطیل شودو در این زمینه کوتاهی نشود و در سالروز آغاز ولایت امام زمان نیز جشن باشکوه برگزار شود.

 

امام جمعه ریگان افزود: مدیری که پای کار مردم است باید مورد حمایت قرار گیرد و مدیری که تفکر بسیجی دارد می‌تواند مشکلات را حل کند.

 

حجت الاسلام رضازاده خاطر نشان کرد: سرمایه بزرگ کشور ما نیروی مردمی است که پای نظام هستند.

 

خطیب جمعه ریگان در خاتمه با اشاره به اینکه تفکر سردار و بسیجی از جامعه ما رخت برنمی بندد بیان کرد: مردم در انتظار انتقام خون سردار دل‌ها از دشمنان هستند و سپاه قدرتمند اسلام ناب محمدی منتظر یک فرصت کاملا ناب هستند تا افرادی که دستشان به خون سردار آغشته است به درک واصل شوند.

انتهای پیام/