رییس دانشگاه علوم پزشکی بم‌ گفت: آخرین آمار مبتلا به ویروس کرونا در شرق استان کرمان در شهر بم یک نفر است و آزمایشات دیگر فرستادیم‌منتطر جواب آزمایشات هستیم و به رودی اعلام میشود.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، عباس زاده رییس دانشگاه علوم پزشکی بم در جلسه پیشگیری از کرونا اظهار داشت: مهمترین اقدام ما در حال حاضربیمار یابی است یک خط تلفن ۰۳۴۳۶۸۲برای منطقه شرق استان کرمان در نظر گرفتیم و مردم سوالات بیماری کرونا و اعلاعم بیماری را اگر دارند قبل از مراجعه به مراکز درمانی با شماره ۰۳۴۳۶۸۲ تماس بگیرند و کارشناسان از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب و به زودی به صورت شبانه روزی پاسخگو سوالات مردم شرق استان هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بم‌ گفت : مردم بم ویروس کرونا را جدی نگرفته اند و نکات ایمنی را رعایت نمی کنند.

او تاکید کرد : در منطقه شرق استان کرمان در مرحله‌ای هستیم اکر مردم رعایت نکند و با همین روش ادامه دهند و ویروس کرونا را جدی نگیرندو به توصیه‌های پزشکی توجه نکنند ما یک دفعه مواجه میشویم با تعداد زیادی از بیماران کرونایی و به دلیل ازدهام و نبود امکانات این بیماران را از دست خواهیم داد.

عباس زاده تاکید کرد :مردم ویروس کرونا را جدی بگیرند و باید راه انتقال ویروس را قطع کنند و در خانه بمانند بهترین کار در خانه ماندن است و در غیر اینصورت امکانات شهرستان بم و کشور هم برای افزایش بیماران کرونا کافی نیست از مردم بم و شرق استان خواهش می کنم برای سلامت خود فرزندان و خانواد‌های خود توصیه‌ها را جدی بگیرند و در خانه بمانند از اجتماع در بازار خرید و … پرهیز کنند .

عباس زاده گفت: آخرین آمار مبتلا به ویروس کرونا در شرق استان کرمان در شهر بم یک نفر است و آزمایشات دیگر فرستادیم‌منتطر جواب آزمایشات هستیم و به رودی اعلام میشود.

انتهای پیام/