رضازاده گفت: مردم قدردان همه زحمات پرستاران هستند، شغل پرستاری یک شغل معمولی نیست و از شغل های بسیار ارزشمند است.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، حجت الاسلام حبیب رضازاده در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان با تبریک میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار به کادر بهداشت و درمان، اظهار کرد: مردم قدردان همه زحمات پرستاران هستند، شغل پرستاری یک شغل معمولی نیست و از شغل های بسیار ارزشمند است.

امام جمعه ریگان با بیان اینکه مردم عزیز با اداره ثبت احوال شهرستان همکاری داشته باشید، تصریح کرد: گذاشتن نام نیکو روی فرزندانی که متولد می‌شود نشان از قدرت ایمان مردم است.

رضا زاده با تقدیر از مردم شهرستان ریگان برای انتخاب اسامی نیکو برای فرزندان خود، افزود: نام‌های ابوالفضل، امیر علی، محمد حسین و محمد صدرا، فاطمه زهرا ،نازنین زهرا و زینب بیشترین نام های دختر و پسر را در شهرستان ریگان به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه مسئولان روی تربیت فرزندان خود وقت بگذارید هرچند هم که کار دارید، عنوان کرد: حواس ها بر تربیت معنوی فرزندان خود باشد، بچه های خود را گرفتار این بلای مصیبت بار فضای مجازی نکنید.

خطیب جمعه ریگان تصریح کرد: اگر پدران و مادران ما اعتقاد اصیل به اسلام ناب محمدی داشته باشند تربیت فرزندان آنها تربیت ناب محمدی خواهد شد.

رضازاده اشاره داشت به اعدام «روح‌الله زم» مؤسس و گرداننده رسانه معاند آمدنیوز و ابراز کرد: پدر روح الله زم در یک ملاقات خانوادگی که با فرزندش قبل از مجازات داشته برخی حرف هایی میزند که دشمن خوشحال می شود.

وی در ادامه عنوان کرد: وظیفه نیروی های پر تلاش سازمان اطلاعات سپاه و سربازان گمنام امام زمان(عج)  کامل و ادامه دارد و کار قوه قضاییه هم در مجازات دست اندرکاران و خیانت کاران به خون شهدا و نظام مقدس جمهوری اسلامی ادامه دارد.

خطیب جمعه ریگان خاطر نشان کرد: عدم توجه و بی اعتنایی به توصیه های مقام عظمای ولایت و مرجعیت در راه اندازی شبکه ملی اطلاعات، این ولنگاری ها را در فضای مجازی به وجود می‌آورد که قبل از فتنه ۸۸و ۹۸ همین فرد کسی بوده است که مردم و جوان ها را به سمت تجمعات غیر قانونی که شاهد آن بودیم سوق می‌داد.

امام جمعه ریگان در خاتمه اشاره داشت به بیانات مقام عظمای ولایت در دیدار با خانواده سپهبد شهید قاسم سلیمانی و عنوان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند، شهید سلیمانی هم قهرمان ملت ایران و هم قهرمان امت اسلامی است و شهادت سردار سلیمانی یک حادثه تاریخی و معمولی نیست که از یاد تاریخ برود.

انتهای پیام/