امام جمعه ریگان گفت: دغدغه دوبانده کردن مسیر ریگان- نرماشیر در اولویت کاری مسئولین باشد و این محور قتلگاه همشهریان ما با خودروهای حامل سوخت قاچاق شده است.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل؛حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی امروز در خطبه های نماز جمعه با بیان اینکه احکام اسلام هنوز در جامعه به معنای صحیح کلمه اجرا و جاری نشده است‌،اظهار داشت:معضلات اخلاقی و فرهنگی تهدید کننده نسل جوان است.

امام جمعه ریگان در ادامه با بیان اینکه خبر مرگ بوش پدر خبر خوبی برای منطقه است و جای خوشحالی دارد،افزود:بوش پدر در حمایت از صدام متجاوز جنایات زیادی مرتکب شد، تا وقتی زنده بود آرزوی نابودی جمهوری اسلامی را در سر می پروراند و این آرزو را به گور برد.مرگ بوش پدر درس عبرتی است برای ترامپ و نتانیاهو و دیگر دشمنان که آرزوی براندازی جمهوری اسلامی را دارند.

رنجبر ماهانی با اشاره به حادثه کور تروریستی چابهار که منجر به شهادت دوتن از عزیزانمان شد، گفت :حادثه کور تروریستی چابهار اگرچه دلهای ملت ایران را به درد آورد اما اتحاد و انسجام ملی را نسبت به مقابله با دشمنان جمهوری اسلامی بیشتر خواهد کرد و میکند.

وی در ادامه بیان داشت:ما در روزهای گذشته شاهد آتش سوزی و برخورد خودروهای حامل سوخت قاچاق با خودروی همشریانمان در محور ریگان-نرماشیر بودیم، حادثه تلخی بود که عده ای از همشهریانمان زنده زنده در آتش سوختند.

خطیب جمعه ریگان در ادامه تصریح داشت:این پیغام خانواده های مصیبت دیده است ؛ما سه شهرستان(ریگان-فهرج-نرماشیر) در مسیر جاده دوطرفه وجود دارد که شاهد تصادف های بسیار و آتش سوزی های زیادی در برخورد با خودرو های حامل سوخت قاچاق هستیم اگر هر فرمانداری سالانه پنج کیلومتر جاده را آسفالت میکرد امروز عزیزان ما زیر خاک نبودند و دغدغه دوبانده کردن مسیر ریگان- رستم آباد در اولویت کاری مسولین باشد و این محور قتلگاه همشهریان ما با خودروهای حامل سوخت قاچاق شده است.

وی با بیان اینکه شهرستان ریگان از لحاظ فرهنگی دچارآسیب شده است،عنوان داشت: ما گاهی اوقات برخی تصمیم گیری هایی در مورد برخی مدیران کارآمد داریم که اینها جنبه شایسته سالاری نیست ، حزب سالاری و خط سالاری است.

خطیب جمعه ریگان ادامه داد:در دوسال پیش که برخی به دنبال تکریم مدیر ارشاد اسبق بودند بنده تذکر دادم که سرور عزیزمان حاج اقا نعمتی یک مدیر ارشاد کار آمد است بگذارید کار کند و فعالیت داشته باشد.

رنجبر ماهانی افزود:امروز بعد از دوسال که این مدیر کارآمد را به خاطر شایسته حزبی و خطی کنار زدند و شاهد هستیم دوسال از تودیع و معارفه ایشان گذشته و اداره ارشاد مدیر ندارد و فرهنگ منطقه دچار آسیب شده است، دوسال عدد کمی نیست،اگر بخواهیم آمار آسیب ها پائین بیاید باید جوانان منطقه را در سایه فرهنگ و ارشاد مدیریت کرد.

وی تصریح داشت:مراسمات عروسی باید مدیریت شود و سوق و سو داد به سمت زندگی اسلامی ،هنوز بعد از ۹ ماه نتوانسته اند مدیری برای اداره ارشاد معرفی کنند.

ایشان افزود:در برخی از پست های دیگر هم همینطور.ما روزی مدیر کارآمدی در اداره کتابخانه ها داشتیم که از کارایی ایشان همه دیده و شنیده اید و به بهانه های واهی این مدیران را تکریم میکنند که این باعث پسرفت شهرستان است.

خطیب جمعه ریگان در پایان عنوان داشت:نصیحت من به مسئولین اجرایی این است که شایسته سالاری و کارآمدی را در اولویت قرار دهید،تعصب های بی جا نداشته باشید.

انتهای پیام/