رضازاده گفت: حل مشکلات کشور با برجام و امثال آن مفهومی ندارد، انتظار حضور فلان کشور اروپایی برای حل مشکلات مفهومی ندارد بلکه کار و جهاد و ایثار لازمه حل مشکلات معیشتی مردم  و مملکت است و نباید حل آن ها را به برجام گره زد.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، حجت الاسلام والمسلمین حبیب رضازاده امام جمعه شهرستان ریگان در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان ریگان اظهار کرد: آمریکایی ها وقتی وارد کشور شوند به هیچ کس رحم نمی کنند، حتی به آن کسانی که دل بستن به آمریکا و خواب آمریکا را می بینند رحم نمی کنند.

وی افزود: صدام که نوکر آمریکایی ها بود با آن طرز فجیح به درک واصل شد.

حجت الاسلام رضازاده با اشاره به اینکه مردم دلبسته نام و یاد شهدای عزیز هستند، ابراز کرد: آمریکایی ‌ها به‌دنبال سلطه بر ملت‌ها هستند. آمریکا و ایادی استکبارش بدانند مردم ایران زیر سلطه آمریکا نمی‌روند.

امام جمعه ریگان تصریح کرد: حل مشکلات کشور با برجام و امثال آن مفهومی ندارد، انتظار حضور فلان کشور اروپایی برای حل مشکلات مفهومی ندارد بلکه کار و جهاد و ایثار لازمه حل مشکلات معیشتی مردم  و مملکت است و نباید حل آن ها را به برجام گره زد.

حجت الاسلام رضازاده در خاتمه با بیان اینکه کدخدا را به جای خدا حلال مشکلات ندانیم، تصریح کرد: وعده آنچنان رونق اقتصادی به مردم داده شده را عملی کنید، مردم دچار مشکلات معیشتی هستند.

انتهای پیام/