علی زینی وند با بیان اینکه مسئولیت در این استان بسیار سنگین و چند وجهی است، گفت: به دلیل آنکه بابد نمایشی از توانمندی ها و آینده جمهوری اسلامی ایران را نشان دهد و هم از بروزی از مکتب سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را به همراه داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل؛ علی زینی وند در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سیلمانی نماینده ولی فقیه در استان کرمان با تأکید بر اینکه کرمان یکی از مهمترین استان های کشور است، گفت: این استان با توجه به وجود سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی همواره مورد توجه جهانیان بوده است.

استاندار جدید کرمان با بیان اینکه مسئولیت در این استان بسیار سنگین و چند وجهی است، عنوان کرد: به دلیل آنکه بابد نمایشی از توانمندی ها و آینده جمهوری اسلامی ایران را نشان دهد و هم از بروزی از  مکتب سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را به همراه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه استان کرمان همواره الگوسازی اداره کشور بوده است، ابراز کرد: بنابراین با توجه به ظرفیت و توجه جهانیان، مسئولیت در این استان وظیفه سنگینی را به همراه دارد که امیدواریم با تحقق بخشی از این اهداف بتوانیم روح شهید حاج قاسم سلیمانی که ارادت ویژه به این مرز و بوم داشته است را شاد کنیم.

زینی وند تصریح کرد: ساختار جمهوری اسلامی به این صورت است که افراد می توانند بدون وابستگی به جناح، باند و گروه و در یک فرایند سالم ارتقا پیدا کنند و من نیز حتما محصول چنین فرایندی هستم و نباید این فرایندها تضعیف شوند و آمده‌ایم در این استان خدمت کنیم.

استاندار جدید کرمان با تأکید بر اینکه با شرایط سخت بهتر می توان کار کرد، خاطر نشان کرد: ظرفیت‌های استان را بسیج می‌کنیم؛ چرا که اعتقاد داریم حتی یک روز نیز برای خدمت به این مردم می‌تواند تاثیرگذار باشد و امیدوارم بتوانیم با همدلی تمامی ارکان استان معرف خوبی برای هویت اسلامی و جهان امروز باشیم.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : راه آرمان