معاون سیاسی  اجتماعی فرماندار شهرستان ریگان گفت:باتوجه به اینکه شهر رو به توسعه می باشد و در شهرک امام علی یک جمعیت قابل توجهی از مردم سکونت دارند اما خالی از هرگونه مجموعه پلیسی و انتظامی است که نیاز فوری هست که یک مجموعه انتظامی در آنجا مستقر شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیار نخل؛علیرضا غلامشاهزاده در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان (قدیم و جدید) نیروی انتظامی شهرستان ریگان،اظهار داشت:خدمات جناب سرهنگ احمدپور بر هیچکس پوشیده نیست و ایشان یک مرد به تمام معنا و یک افسر عالی رتبه خوش نام و خوش قلب و وظیفه شناس است.

معاون سیاسی  اجتماعی فرماندار ریگان در ادامه بیان دشت:مدتی که ما توفیق همکاری با ایشان را داشتیم ایشان هر لحظه از شبانه روز هر کاری که پیش می آمد وظیفه خودشان را به نحو احسن انجام می دادند.برای ما سخت است عزیزی مثل اقای احمدپور را تودیع کنیم اما در تشکیلات اداری این جایگزینی ها و جابجایی ها عادی است.

وی افزود:چیزی که می ماند خاطرات و خدمات جناب احمدپور برای شهرستان ریگان است،ما به عنوان خدمتگزاران مردم از اقای احمد پور راضی هستیم.

غلامشاهزاده بیان داشت:زیرساخت های انتظامی در شهرستان ریگان فراهم است امادر بحث نیروی انسانی و بحث ادوات امور نقلیه کمبودهایی است،هرچند که تا الان با همین کمبودها امنیتی خوب و مقبول داشتیم ،اما انتظار ما این است که با توجه به اینکه شهرستان ریگان از شهرستان های کمتر توسعه یافته است یک توجه و عنایتی به منطقه داشته باشید ضمن اینکه مجموعه اجرایی شهرستان این امادگی را دارند به جهت زیرساخت ها و مسائل سخت افزاری زمینه را فراهم کنند و قبلا هم این همکاری و تعامل بوده است.

معاون سیاسی  اجتماعی فرماندار ریگان تصریح کرد:باتوجه به اینکه شهر رو به توسعه است و شهرک امام علی یک جمعیت قابل توجهی از مردم سکونت دارند اما خالی از هرگونه مجموعه پلیسی و انتظامی است که نیاز فوری هست که یک مجموعه انتظامی در آنجا مستقر شود.

ایشان در پایان افزود:جناب سرهنگ تاج آبادی جوان خوش فکر و پر توانی هستند و قبلا هم در ریگان شاهد خدمات و فعالیت های ایشان بوده ایم.

انتهای پیام/