علی زینی‌وند استاندار کرمان رحمان جلالی را به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان معرفی کرد.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، در نشست عصر امروز شورای اداری استان کرمان که با حضور احمد وحیدی وزیر کشور برگزار شد علی زینی‌وند استاندار کرمان رحمان جلالی را به سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان معرفی کرد.

در این جلسه علی زینی‌وند استاندار کرمان اظهار داشت: با بهره‌گیری از وجود طیفی از جوانان انقلابی و معتقد به آرمان‌های نظام و گفتمان مقام معظم رهبری کادرسازی شده و در جاهای مختلف در کنار دیگر مدیران استان به‌کارگیری خواهند شد.

وی با بیان اینکه یکی از این جوانان در سمت معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان معرفی شده است گفت: بصیری معاون سابق استانداری کرمان با رویکار آمدن دولت جدید استعفا دادند اما از ایشان درخواست شد تا تعیین تکلیف انتصابات استان ادامه دهند.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه معاونت سیاسی استاندار مهمترین سمت است افزود: معاون سیاسی استاندار باید در چارچوب دولت به بحث انتصابات در بخش‌ها و شهرستان‌ها بپردازد.

وی با اشاره به اینکه لزومی به تغییر رفتار من نیست چرا که رفتار من حاکمیتی در چارچوب نظام بوده است گفت: به نظر خودم در بین مسئولان سیاسی یکی از کسانی بودم که بیشترین تولید ‌گفتمان را در ذیل گفتمان مقام معظم رهبری در حوزه‌های مختلف داشته و با قدرت این رویه را ادامه خواهم داد.

زینی‌وند با بیان اینکه تاکید بود در برای سمت معاونت سیاسی استانداری کرمان یک از جوانان انتخاب شود افزود: در این راستا بنده رحمان جلالی یکی از جوانان صاحب گفتمان را معرفی کردم.

وی با اشاره به اینکه جلالی یکی از جوانانی است که بیشترین سهم را در حوزه تولید گفتمان در حوزه انقلاب، فضای مجازی و حوزه‌های راهبردی و مسئولیت‌های خوبی در حوزه راهبردی داشته است گفت: تلاش می‌کنیم چهره مدیریتی استان جوان‌تر و همراه با برنامه‌های دولت سریع‌تر به پیش برود.

انتهای پیام/