ریگانی با اشاره به این که جوانان این شهرستان به اشتغال‌های کاذب روی آورده اند، تصریح کرد: در این شرایط معدن مس ریگان همچنان بلا تکلیف است و باید با توجه به عیار بالای مس این معدن راه اندازی شود.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، حجت الاسلام جعفر ریگانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: دفاع مقدس از ابتدا تا انتها عقلانی ترین و مدبرانه ترین دفاع ملت ایران بود.

امام جمعه موقت ریگان بیان کرد: ما برای مقابله با دشمنان باید قوی تر شویم و این قدرت امروز باعث شده آمریکا در جهان منزوی شود.

ریگانی در ادامه به نابودی درختان کهور منحصر به فرد ایرانی در ریگان اشاره و عنوان کرد: درختان کهور منحصر به فردی ایرانی با قدمت زیاد در این شهرستان در حال نابودی است و با از بین رفتن درختان کهور صد‌ها روستا در این شهرستان نابود خواهند شد.

وی در ادامه از مسئولان استان خواست با توجه به شرایط آب وهوایی شهرستان ریگان احیا این جنگل را در دستور کار خود قرار دهند.

امام جمعه موقت ریگان با اشاره به این که جوانان این شهرستان به اشتغال‌های کاذب روی آورده اند، تصریح کرد: در این شرایط معدن مس ریگان همچنان بلا تکلیف است و باید با توجه به عیار بالای مس این معدن راه اندازی شود.

انتهای پیام/