رضازاده با بیان اینکه کاندیدای ریاست جمهوری در مناظرات دغدغه کار و معیشت مردم را داشته باشند، عنوان کرد: تخریب کاندیدای دیگر با اخلاق اسلامی سازگاری ندارد.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، حجت الاسلام والمسلمین حبیب رضازاده در خطبه های این هفته نماز جمعه ریگان با بیان اينكه تقویت کشاورزی در فرمایش امام خمینی ره به عنوان اصل معرفی شده است، اظهار کرد: کشاورزان مایه ی افتخار ما هستند.

امام جمعه ریگان با بیان اینکه کاندیدای ریاست جمهوری در مناظرات دغدغه کار و معیشت مردم را داشته باشند، عنوان کرد: تخریب کاندیدای دیگر با اخلاق اسلامی سازگاری ندارد.

وی با اینکه سردار دلها حاج قاسم عزیز با تو پیمان دوباره می بندیم و قول می دهیم در ۲۸ خرداد در پای صندوق رای حاضر شویم، افزود: مردم ایران پای نظام و انقلاب ایستاده اند.

خطیب جمعه ریگان با اشاره به اینکه مردم صاحبان اصلی کشور هستند، خاطر نشان کر: مسئولان برای مردم کار کنید و برنامه ی درست و حسابی ارائه بدهید.

وی در خاتمه گفت: مردم عزیز می دانند که جمهوریت و اسلامیت با هم این نظام را به سر منزل مقصود می رسانند، بعضی ها خواسته و ناخواسته می خواهند اسلام را به تحجر بکشانند و کارشان این است.

انتهاي پیام/