استاندار کرمان گفت: مقابله با فساد اداری و اقتصادی را با جدیت پیگیری می‌کنیم و بازرسی استان کرمان را در این زمینه همراهی خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، محمدمهدی فداکار ظهر امروز در دیدار موحد رئیس کل دادگستری و نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان، دادخدا سالاری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، احمد آبیار بازرس کل استان و جمعی از اعضای شورای قضائی استان کرمان با وی با بیان اینکه کار قضایی کار بسیار سختی است و اهمیت ویژه‌ای برای جامعه دارد اظهار داشت: به هر حال همیشه یک طرف دعوا ناراضی بوده و به همین دلیل کار سختی است.

وی با اشاره به اینکه جلسات شورای حفظ حقوق بیت المال مهم است گفت: اگر لازم باشد شخصاً در این جلسات شرکت خواهم کرد و مصوبات را پیگیری می‌کنیم.

استاندار کرمان با بیان اینکه مقابله با فساد اداری و اقتصادی را با جدیت پیگیری می‌کنیم ادامه داد: بازرسی استان کرمان را در این زمینه همراهی خواهیم کرد و ترک فعل مدیران به هیچ وجه پذیرفته نیست.

فداکار با بیان اینکه تثبیت اراضی دولتی نیز اهمیت دارد و حتماً همکاری خواهیم کرد تا به نتیجه برسد افزود: زندان‌های جیرفت و کرمان وسط شهر قرار گرفته که مشکلاتی ایجاد کردند و باید برنامه‌ریزی شود تا این زندان‌ها جابه‌جا شوند.

وی با اشاره به اینکه آسیب‌های اجتماعی هر منطقه باید شناسایی شده و برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان مداخله خواهیم کرد گفت: شورای تامین استان ظرفیت بسیار خوبی است و از این ظرفیت برای رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/