رنجبر نژاد ماهانی با بیان اینکه ویروس کرونا که تهدید جهانی بود ملت ایران آن را به فرصت تبدیل کردند، افزود: مجموعه های بهداشتی، درمانی و تحقیقاتی، جهادگران، بسیجیان، نیروی های مسلح، دانشجویان و آحاد مردم در مبارزه با کرونا خوش درخشیدند.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، اولین نماز دشمن شکن جمعه در سال ۱۳۹۹ با حضور اقشار مختلف مردم امروز  در شهرستان ریگان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین علی رنجبر نژاد ماهانی در اولین خطبه های نماز جمعه ریگان در سال ۹۹ با بیان اینکه رسیدگی به فقرا در ماه مبارک رمضان دستور اکید اسلام است، اظهار کرد: همه مردم در رزمایش کمک مومنانه و مواسات که از سوی مقام معظم رهبری اعلام شده شرکت کنید.

وی افزود: لیالی قدر را قدر بدانیم و این شب ها فرصت خوبی برای عذرخواهی و استغفار از ساحت مقدس پروردگار عالم است.

امام جمعه ریگان با بیان اینکه ویروس کرونا که تهدید جهانی بود ملت ایران آن را به فرصت تبدیل کردند، افزود: مجموعه های بهداشتی، درمانی و تحقیقاتی، جهادگران، بسیجیان، نیروی های مسلح، دانشجویان و آحاد مردم در مبارزه با کرونا خوش درخشیدند.

رنجبر نژاد ماهانی ابراز کرد: مشارکت مردم در همراهی با ستاد ملی مبارزه با کرونا قابل تحسین و یک نمونه آن سیزده نوروز امسال بود که مردم سیزده بدر بیرون نرفته و در خانه ماندند.

وی اشاره کرد به اعلام شدن وضعیت سفید در شهرستان ریگان و گفت: از مردم شهرستان درخواست داریم نکات بهداشتی و پروتکل ها را رعایت و از اجتماعات پرهیز شود.

رنجبر نژاد ماهانی با بیان اینکه در ۲۷ مهرماه سال جاری تحریم تسلیحاتی ایران لغو می شود، عنوان کرد: ترامپ به دنبال پیش نویس تمدید تسلیحاتی ایران و بردن آن به شورای امنیت است.

خطیب جمعه شهرستان ریگان تصریح کرد: ترامپ دو هدف را دنبال می کند و برای پیروزی اش در انتخابات آبانماه آمریکا بدنبال شوک تبلیغاتی و فضا سازی روانی علیه ایران است.

رنجبر نژاد ماهانی در ادامه از زحمات و تلاش های دکتر حشمتی رئیس اسبق شبکه بهداشت و درمان ریگان و جاویدان بخشدار اسبق بخش گنبکی تقدیر کرد.

وی در خاتمه اذعان کرد: ترامپ به دنبال ترساندن کشور هایی است که قصد معامله تسلیحاتی با ایران را دارند تا آنان را از این معامله منصرف سازد. تحریم تسلیحاتی ایران مورد توافق دو حزب دموکرات و جمهوری خواه است.

انتهای پیام/