جلالی گفت: در حوزه نیروی انسانی با توجه به ظرفیت شرق استان کادر سازی صورت گیرد و ریگان کار شبانه روزی و خدمت بی منت به مردم نیاز دارد.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، رحمان جلالی قبل از ظهر امروز در آیین معارفه سرپرست فرمانداری ریگان اظهار کرد: منش و ابعاد مکتب حاج قاسم باید در مدیران استان کرمان تجلی پیدا کند و منابعی که در دسترس وجود دارد به نحو مطلوب مورد استفاده قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه تمام اقدامات حاج قاسم دارای کارایی و اثربخشی بود اظهار داشت: تمام فعالیت های سپهبد شهید سلیمانی منجر به دریافت مدال و مکتب از رهبر معظم انقلاب اسلامی شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان خطاب به فرماندار جدید ریگان بیان داشت: تمام مسایل مربوط به این شهرستان احصا شود و رفع تنش آبی در این منطقه در دستور کار قرار گیرد و در حوزه نیروی انسانی نیز با توجه به ظرفیت شرق استان کرمان کادر سازی انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه ریگان به کار شبانه روزی و خدمت بی منت نیاز دارد افزود: کلیدواژه دولت آیت الله رییسی در ریگان خلق ثروت باشد.

جلالی بیان داشت: فرماندار در دولت سیزدهم خود را نوکر مردم می داند و هر ۱۰۰ روز یک بار گزارش اقدامات انجام شده را به مردم ارائه می کند.

وی بر حفظ وحدت و همدلی در شهرستان ریگان تاکید کرد و گفت: وحدت موجود در این شهرستان مثال زدنی است.

امام جمعه ریگان نیز با بیان اینکه چرخش نخبگانی در کشور، استان و این شهرستان از ضروریات است گفت: ریگان انقلابی است، انقلابی حرکت می کند و انقلابی خواهد ماند.

حجت الاسلام حبیب رضا زاده بیان داشت: حرکت رو به پیشرفت شهرستان ریگان با حضور مدیران فعال متوقف نخواهد شد.

نماینده شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: کشاورزان سرمایه های بسیاری را آتش می زنند که با مدیریت می توان از آنها استفاده بهینه کرد.

حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی بیان داشت: الگوهای مناسبی در راستای پیشرفت شهرستان ریگان باید داشته باشیم.

سرپرست جدید فرمانداری ریگان نیز گفت: افتخارم این است که فرزند ریگان هستم و به مردم شهرم با تمام توان خدمت خواهم کرد.

مراد آبیار بیان داشت:ارزیابی مدیران دستگاهای اجرایی شهرستان را تحقق بخشیدن شعار سال اعلام نمود

در پایان از خدمات امین باقری فرماندار سابق ریگان تجلیل و مراد آبیار به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان معرفی شد.

انتهای پیام/