دروازه‌بان تیم صدرنشین لیگ برتر فوتبال استان از دلیل اصلی جدایی‌اش از شهرداری بم و رضایت از انتخابی که داشته، صحبت کرده است.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل به نقل از کرمان ساکر، تیم شهرداری ریگان در صدر جدول گروه الف لیگ برتر فوتبال استان قرار دارد که در ریگان معتقد هستند واکنش‌ها و آمادگی خوب علی رحمت آبادی تاثیر مهمی در موفقیت‌های شهرداری در نیم فصل دوم داشته است.

این دروازه بان در مورد هدف شخصی و تیمش در این فصل گفت: من در این فصل با توجه به اتفاقاتی که ابتدای فصل در شهرداری بم برایم رخ داد، می‌خواستم جایی حضور داشته باشم که بیشتر بازی کنم. خوشبختانه از زمانی که به تیم شهرداری ریگان اضافه شدم، زیر نظر آقای حسین چهاردانگی مربی جوان و خوش آتیه استان توانستیم تیم شهرداری را به صدر جدول برسانیم. آقای چهاردانگی زحمت زیادی برای شهرداری ریگان انجام داده که در نیم فصل اول شرایط خوبی نداشت.

وی ادامه داد: امیدوارم بتوانیم در ادامه هم در بازی‌ها موفق عمل کنیم و با صعود به لیگ دسته سوم، برای مردم عزیز ریگان افتخارآفرینی کنیم.

رحمت آبادی که به نظر می‌رسید از اتفاقاتی که در ابتدای فصل در بم برایش رخ داد هنوز هم دلخور است، در مورد دلیل جدایی‌اش از شهرداری بم گفت: امسال خیلی شرایط خوبی در شهرداری بم داشتم و با انگیزه تمرین می‌کردم. اما متاسفانه سرمربی پیشین شهرداری (اردشیر البندی) طبق عادت همیشگی خود با من به مشکل خورد؛ من تنها کسی نبودم که با ایشان به مشکل می‌خوردم؛ اگر مشکل از من بود پس چرا ۷-۸ بازیکن دیگر هم با ایشان درگیر شدند و به مشکل خوردند؟

دروازه بان شهرداری ریگان گفت: اولین بازی در لیگ دسته دوم قرار بود من درون چارچوب قرار بگیرم اما ایشان به من بازی نداد و کم کم از لیست ۱۸ نفره خارج شدم و دو دروازه بان به تیم اضافه شدند و من مجبور شدم با توافقی که با باشگاه شهرداری بم داشتم، به صورت قرضی و به مدت نیم فصل به شهرداری ریگان و تیم آقای چهاردنگی ملحق شوم تا کمک کنم این تیم خوب به لیگ دسته سوم صعود کند. برای تیم محبوبم شهرداری بم که افتخار بمی‌هاست هم آرزوی موفقیت دارم که تمام بازی‌هایش را دنبال می‌کنم.

انتای پیام/