حجت الاسلام رضازاده با بیان اینکه در سال گذشته در دهرضای ریگان یک هفته بعد از سیل کسی نتوانست وارد این منطقه بشود، عنوان کرد: تفکر بسیجی بود که توانست مشکلات منطقه سیل زده دهرضا را حل کند.

به گزارش پایگاه خبری دیار نخل، حجت الاسام حبیب رضازاده در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان ریگان با اشاره به آبان سال ۵۷ و حمله با تانک توسط رژیم پهلوی به حرم امام رضا (ع) و به شهادت رساندن زائرین، اظهار کرد: آنهایی که دلشان به سلسله ستم شاهی پهلوی است میگویم، دشمن دستش را داغ کرده است که رضاخانی دیگر بیاورد.

امام جمعه ریگان تصریح کرد: دشمن در سوریه و عراق نشان داد داعش را می آورد که حمام خون به پا می کند، این ها برای ما دل نمی سوزانند.

وی اشاره داشت به ۵ آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان و افزود: روز بسیج را به همه‌ بسیجیان جهان اسلام که تفکر امام بسیجیان و رهبر آزادگان را دارند و این روز را نیز به بسیجیان این شهرستان تبریک عرض می کنم.

حجت الاسلام رضازاده در ادامه با بیان اینکه امام خامنه ای عزیز فرمودند؛ بسیجی یک فرهنگ است، عنوان کرد: اگر تفکر بسیجی در جامعه ما زنده بماند ما مشکلاتی مثل مشکلات کشورهای سوریه، عراق و افغانستان را نخواهیم داشت.

خطیب جمعه ریگان ابراز کرد: بسیج یعنی پیشرو بودن در همه عرصه های زندگی، بسیجی یعنی به صحنه آمدن و در میدان ماندن، نجات دهنده اصلی کشور و نسخه شفا بخش مشکلات در حال حاضر تفکر بسیجی و جهادی است نه دل بستن به دولت استکباری.

وی با بیان اینکه در سال گذشته در دهرضای ریگان یک هفته بعد از سیل کسی نتوانست وارد این منطقه بشود، عنوان کرد: تفکر بسیجی بود که توانست مشکلات منطقه سیل زده دهرضا را حل کند.

امام جمعه ریگان در خاتمه اشاره داشت به سفر استاندار جدید کرمان به این شهرستان و اظهار کرد: اولین سفر استانی استاندار محترم را به شهرستان ریگان را که برای رفع محرومیت از چهره مهربان شرق استان را به فال نیک می گیریم و می گوییم، طبق فرمایش رهبر عزیزمان گام هایی که در چند ماه آینده جلوی روی دولت است را به کار ببندید و یک روز را هم برای خدمت به محرومین و مستضعفین غنیمت بشمارید و نگویید پایان کار دولت است.

رضازاده در ادامه به فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره و افزود: مقام معظم رهبری خطاب به دولتمردان فرمودند؛گزارشات کار خود را به اطلاع مردم برسانید، باید پایه های استوار بنا بگذارید تا در افتخارات دولت بعدی سهیم باشید، عملکرد مثبت و منفی خود را با صداقت در میان مردم بگذارید و نباید حتی اندکی به فعالیت های سازندگی سستی ایجاد شود.

خطیب جمعه شهرستان ریگان در خاتمه خطاب به مردم، مسئولان و بسیجیان عنوان کرد: رضایت سردار سلیمانی بر این است که کرمان ولایتی بماند، تابع عملی ولی مطلقه فقیه باشید و به فکر مردم مستضعف جامعه باشید.

انتهای پیام/